{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Dell'orto PHBH28VS indstilling {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg har netop købt mig en Yamaha TDR 125, som jeg vil sætte lidt istand hen over vinteren. Den har fået honet cylinderen, og sat nyt stempel i, for ca. 150 km. siden. Jeg har lidt spørgsmål til karburator og indstilling heraf...

Kan man finde oplysninger om denne karburator nogen steder? Hvordan den er bygget op, hvilke dyser der skal bruges standard og en evt. grundindstilling som sikrer korrekt blandingsforhold af oile/benzin og luft?

Kan man på nogen måde tjekke om oliepumpen virker som den skal? Hvis man piller olieslangen til karburatoren af, imens motoren kører, skal der så vælte olie ud, eller hvor meget snakker vi om??

Motoren kører stort set som den skal, og den trækker fint fra de ca. 5000 rpm og opefter... Desværre er den meget svag, og går til tider nærmest helt død, når jeg kører med 0 - 1/3 gas. Fra 1/3 til fuld gas, tager den så pludselig ved, og trækker jævnt og godt. Hvad kan være årsagen til dette problem?? Er den dyset forkert eller skal karburatoren stilles anderledes??

Håber der er nogle der ligger inde med et på gode råd...

På Forhånd Tak

Søren Winterberg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dell'orto PHBH28VS indstilling
Kommentér på:
Dell'orto PHBH28VS indstilling

Annonce