{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.832 visninger | Oprettet:

Honda vt 500 shadow går pludselig ud. {{forumTopicSubject}}

Hej folk smiley

Jeg har købt en Honda shadow vt500 for ikke så længe siden.
Har kørt en tur på den på omkring 40 km uden problemer. Da jeg så vil tage tur på den her den anden dag, går den så pludselig ud under kørslen. Jeg holder ind til siden, og efter 10 minutter med forsøg på at få den startet og hvor jeg har rystet og rusket lidt i den får jeg så gang i den igen. Da jeg kommer hjem ser jeg at isoleringen på nogle af ledningerne der går ned til generatoren er mørnet, så de rører faktisk ved hinanden. Jeg får så skiftet ledningerne ud med nogle nye også pakket det godt ind i isoleringstape.

Så tænkte jeg fedt, problem løst, men da jeg så satte mig op for at kører, nåede jeg lige at kører omkring 500 meter, så satte den ud igen. Jeg holdte så ind til siden og rystede den lidt, også fik jeg gang i den igen, så kørte jeg måske 100 meter også satte den ud igen, men nu kunne jeg ikke få gang i den igen. vejen var lidt ujævn så ved ikke om hvis der er ændre ledninger ligesom de førnævnte der kunne have rørt hinanden.

håber at nogle kan hjælpe for vil virkelig gerne ud og nyde vejret på min "nye" mc.
Det skal lige siges at det hele lyder som det skal i motor, den vil bare ikke starte. faktisk lidt ligesom når man er kommet til at trykke på dødmands knappen eller hvad det nu hedder, men det er bare ikke tilfældet her smiley

Mvh Kim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda vt 500 shadow går pludselig ud.
Kommentér på:
Honda vt 500 shadow går pludselig ud.

Annonce