{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

1979 HD Sportster, fejl & opmærksomhed? {{forumTopicSubject}}

Hey mcgalleri.

Jeg har længe ledt efter en Harley (af ældre dato) som en ekstra MC..
Jeg har en kammarat, hvis far skal af med sin. Det er en 1979 iron Sportster 889, som er renoveret i 2011..

Inden jeg slår til, er der da noget jeg skal være særlig opmærksom på? Fejl, generations problemer, andet?

God aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1979 HD Sportster, fejl & opmærksomhed?
  • #1   9. maj 2016 Hold dig væk fra det lort og køb en EVo Sportster i stedet for, der er alt for mange problemer med de gamle jernsportster.
    har selv haft en

profilbillede
  • #2   9. maj 2016 Modtaget ! Mange tak smiley
    Har set på en Tour glide sjovelhead fra Holland, fra 80.. Er der bedre?

• #3   9. maj 2016 De er lidt bedre..
    ofte er der bare for mange som har skruet på dem uden de helt har været klar over hvordan man laver HD ..men tænk på hvor gamle de er..

• #4   9. maj 2016 Det er rigtig.
    Man kan selvfølgelig være heldig (min BMW har haft én ejer og udfyldt servicebog til 2011). Tror jeg må gemme den tanke lidt væk, indtil jeg har flere penge at gøre godt med smiley

• #5   10. maj 2016 HD er en fed maskine og køre på, men som jeg skrev er de gamle ofte forskruet, men kan man selv og er klar på at skulle skrue så er det jo bare at hoppe på sådan en...
    Hvorimod hvis du bare vil have noget som spiller max så skal du købe noget som er rimeligt nyt... helst noget som er omkring 2000 eller lidt nyere....... smiley

• #6   10. maj 2016 Jeg ved ikke hvor meget jeg gider at skrue, kontra hvor længe jeg vil køre.. Har kørt på min mors Sportster (fra 98) som simpelthen ryster for meget, for den størrelse. Ville bare hellere have noget der stod forholdvis pænt, som man ikke ser så tit..
    Det haster ikke, men tilbuddet om Iron sportsteren lokkede lidt

• #7   10. maj 2016 Hvis man skal have en rigtig god sportster skal man købe en 2006 model 1200 ccm..
    Alle dem jeg kender som har haft de gamle jern heste har haft mange problemer med dem også selvom de var blevet hovedetrenoveret,
    Brugte selv en formue på min, den stod ellers skide flot, med renoveret motor, men den gik også i stykker heletiden.. Så jeg fortrød jeg købte min og skiftede den ud...

• #8   10. maj 2016 Samme grund som MW at min røg.

• #9   10. maj 2016 EVO smiley

Kommentér på:
1979 HD Sportster, fejl & opmærksomhed?

Annonce