375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Andreas B
Andreas B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Sæde til Suzuki GSX 550 ED - 1983 Sæde til Suzuki GSX 550 ED - 1983

Hej folkens,

Jeg er den heldige ejer af en fin Suzuki GSX 550, som jeg er i gang med at få lavet færdig til en caferacer. Lige nu leder jeg efter et sæde som passer til min cykel, som en professionel vil lave om til et caferacer sæde.

Mit spørgsmål er om folk har nogen gode råd om hvordan jeg kan være sikker på et sæde passer til lige præcis min mc. Fx. om et sæde til en Suzuki GSX 550 fra 1985 ville passe osv.

På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Træfældning 6.500 kr.
  • Fjerne bunddække, primært efeu 2.502 kr.
  • Sætte rullegardiner op 1.000 kr.
  • Hænge 4 billeder op på betonmur 300 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskin 830 kr.
  • Spots på badeværelse virker ikke 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sæde til Suzuki GSX 550 ED - 1983
  • #1   15. maj 2016 Jeg har et par 550,ere fra den årgang!

• #2   15. maj 2016 Gå ind på hjemmeside med reservedele (f.eks cmsnl.com) og se om sæderne på de forskellige årgange har samme reservedelsnummer, så kan du være sikker på at de er ens.

• #3   15. maj 2016 Jeg har et sæde fra en gsxr 750'er årgang 88, det får jeg ikke brug for. Så finder du ud af set kunne være brugbart, må du give lyd fra dig. smiley

• #4   15. maj 2016 Forstår ikke helt hvad du efterspørger. De cafe dele du køber er normalt universale og skal tilpasses. Og ellers laver man en ny bund man sender til saddelmager og får lavet skum og læder. .. hvis det er det du mener.

• Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   16. maj 2016 Når i siger reservedels nummer, hvordan kender jeg så min mc's reservedelsnummer, har forsøgt at kigge på registrerings attesten men der kan jeg ikke finde sådan et.
    - Er helt ny til MC hvis det ikke skulle være tydeligt på nuværende tidspunkt smiley

• #6   17. maj 2016 Gå ind på den hjemmeside jeg satte i parantes. Find din model og find sædet som reservedel, sædet har et langt reservedels nummer(ligesom stregkoden på en liter mælk).
    Gør så det samme for den årgang du vil se om passer, er numrene på sædet ens, så er det samme sæde og passer derfor. Er numrene ikke ens, er det to forskellige sæder og passer sandsynligvis ikke.

Kommentér på:
Sæde til Suzuki GSX 550 ED - 1983

Annonce