{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

VN1600 el problem {{forumTopicSubject}}

Hej MCG
Står med en vn1600 som laver lidt el problemer.
Mine blinklys virker ikk, relæet klikker og sikringen er ikke sprunget, har prøvet med et andet relæ, men stadigvæk ingenting.
Plus mit bremselys fra håndtaget virker ikke. (Fodbremsen gør)
Har klikket alle stik igennem, men har intet kunne finde. Har prøvet at kigge eldiagrammer, og det ser ikke ud som om der er nogen ensretter der kan være stået af...
Nogen forslag???

Mvh
Terling


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VN1600 el problem
  • ..TomEast..
    ..TomEast.. Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Svar: 4
    #1   15. maj 2016 Hmm... Kunne det ik godt være en dårlig stel forbindelse !?!

  • #2   15. maj 2016 Pærer

  • #3   16. maj 2016 BLINKLYS: Det hurtigste er at pille parabolen af forlygten. Stik er samlet inde i lygten. Mål om der ER strøm op til blinklys. Mål både om + og minus er tilstede. Mangler den ene - eller begge - så arbejd baglæns.

    BREMSELYS: Hiv bremselys kontakten ud ved grebet og prøv at hive/vrikke lidt i den. Hjælper det ikke - så find "samlingen = stikket og skil det ad - og så "kortslut" stikket - på ledningsnet siden - så skal pæren lyse. Bremselys kontakten er jo bare "gennemløb" - så sikkert bare en defekt kontakt.


Kommentér på:
VN1600 el problem

Annonce