921 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

GSXR 750 97 går dårligt! (Synkronisering) GSXR 750 97 går dårligt! (Synkronisering)

Hej mc peeps.

Jeg har fornøjelsen af at eje en dejlig motorcykel. Efter det årlige service, fremviste en af mine kammerater et "carbtune" synkroniserings værktøj og fortalte at det havde fået hans maskine til at gå rigtig godt efter en synkronisering.

Så jeg tænkte at jeg vil da prøve det samme, det er jo en ældre maskine så den ville helt sikkert have godt af det. Nålene på måleindstrumentet stod ikke så pænt, så det blev stillet ind til at stå snor lige og jeg var meget spændt på at prøvekører dyret efterfølgende.

Da jeg fik samlet den og kom på vejen var der ikke rigtig noget at mærke i 1.gear, men anden gear begynder den at prutte og "Drukne" 3.gear og opefter kan den slet ikke tage gas, kun hvis det er meget lidt af gangen.

Det skal siges at den kørte upåklageligt inden og den er synkroniseret fuldstændig som forskrevet og jeg har kigget på samtlige videoer og guides på internettet.

Det virker jo til at der er ændret på blandings forholdende men det burde jo ikke kunne lade sig gøre ved en synkronisering??

Nogle der har erfaring med dette??

Mvh. Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR 750 97 går dårligt! (Synkronisering)
Kommentér på:
GSXR 750 97 går dårligt! (Synkronisering)

Annonce