{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Udluftning af cylinder. {{forumTopicSubject}}

Hey.
Jeg har lige skiftet min køler på min Hornet 600 fra 99 da den var utæt. Nu har jeg så monteret den nye køler, men nu går jeg ud fra at cylinderen og topstykket er fyldt med luft i stedet for vand. Så mit spørgsmål er om man skal bare lade motoren fordele vandet i motoren eller er der en udluftningsskrue på motoren? Og hvis der er en udluftningsskrue hvor sidder den så? På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udluftning af cylinder.
  • #1   18. jan 2007 Den kan godt lufte sig selv ud.Hæld det vand på der kan være og lad køleren stå åben.Start cyklen og lad den køre så varm at du er sikker på termostaten åbner,så fylder du bare vand i efterhånden som det forsvinder.Når du er helt sikker på at det har cirkuleret i motoren fylder du helt op og på med dækslet

  • #2   18. jan 2007 Jeg siger mange tak. Jeg kan lave mange ting selv, skal bare vide lidt om hvordan smiley


  • #3   18. jan 2007 Er det ikke bedre at udlufte systemet istedet for det med at køre den varm...

    Udluftningsskruen skulle jeg mene sidder på vandpumpen, gør den ihvertfald på min, bare skru den en smule løs indtil der kommer vand ud af det lille hul i midten af niplen, så skruer du den til igen, også skulle den være udluftet !!


Kommentér på:
Udluftning af cylinder.

Annonce