{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

lars n
lars n
Tilmeldt:
17. jan 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

ny her,,med store drømmen {{forumTopicSubject}}

ja som skrivet er jeg ny her på forum,,,,, og i helle taget nok ikke den største mcér der finden ha ikke en gang kort til det(men kommer her til sommer) også var plan jo at jeg skulle ha en cykel...et gammel li jeg kun gør noget ved er i lære som smed...... så ha en del ider til tanken og den slages.... men ha lige nogenn spørsmål,,, hvor meget må man lave om på stellet...i hendsyn til at svejse plader og den slages.... ved godt man ikke må skære i det,,,, men ha en fikse ide om at lavve en "lukket chopper!" efter at ha set på en del tyske hjemmesider ser det ud til de må en del mere end vi her hjemme,,,,, ellers er der ba igen der ha gjordt som dem.... håber ikke folk sider og tinger sådan en idiot,,,, stave kan han ikke....er ordblind,,, he he skulle lige med,,,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny her,,med store drømmen
  • #1   19. jan 2007 Tjaa.. Du må faktisk lave en hel del, så længe du får den synet bagefter... alle konstruktionsændrende ting, såsom at svejse ting på stelet er lovligt, så længe cyklen bliver synet med det, så vidt jeg ved...

  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #2   19. jan 2007 Kim L [8200] he he du lyder som min dansklære fra folkeskolen..... , , . - sådan tenejset nicola

  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #3   19. jan 2007 he he du snakker synet.... det er sq da sur røve vis den nu ikke kan og man ha lånt 200.000 i banken til sin drømen*G*..... tinget på om der var nogen der kendet til http://www.thunderbike.de/us/index.html ha set de han sådan nogen kit.... med stel og tanken,,, kan man få synet sådan et her hjemmen...eller hvordan er relgerne om det og afgifter...

  • #4   19. jan 2007 lars n....

    jeg har læst dit indlæg og har ikke tænkt sådan, er også en spade til at stave og læse, men dit gik fint.....

    og forresten velkommen.....


  • #5   19. jan 2007 Lars, den skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning, så det bliver jo også nød til at sætte sig ind i, men ellers har jeg da set mange som har lavet deres cykler væsentligt om, så det burde være muligt at realisere dine store drømme.. Og jeg ved da at der er mange som bruge det at der ikke er periodisk syn til at ændre væsentligt på deres cykler, man skal bare huske at hvis din cykel er ulovlig, så vil der være problemer med forsikringen i værste tilfælde!

  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #6   19. jan 2007
    kevin (løgumkloster M

    tak tak


  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #7   19. jan 2007
    Tore (København) S
    he he kender en synsmand.... så mon ikke det gå.... he he med pengen kan man vil alt... i hver fand med biler


  • #9   19. jan 2007 Kim L: Husk man starter med stort bogstav efter punktum...

    Man må ikke pille ved stellet.
    Og der er også grænser for hvor meget man må bygge en MC om. Hvis du f.eks. finder en gammel 750'er fra slutningen af 70'erne og bygger den om med monoaffjedring og en ny forgaffel, nye/bedre bremser, større motor, kåber og ny tank, kan der ske det, at synsmanden vurderer at den har skiftet identitet, og så skal der betales afgift af den igen.

    /
    Jesper


  • #10   19. jan 2007 Hej Lars

    Velkommen til - her er mange forskellige fugle, og hver synger med sit næb. Kan vi ikke læse, hvad du skriver, må vi jo bare spørge smiley

    Mikkel har fat i noget. Jeg mener heller ikke, at du må svejse i det bærende stel. men du(smeden) må gerne lave nogle beslag, der spændes på!

    Når det er sagt, så tænk lige på, at diverse plader vejer, og ikke bare har cyklen en totalvægt, men dens køreegenskaber varierer også meget med vægtfordeling. Der er altså også et sikkerhedsspørgsmål i det her.

    Et lille godt råd: begynd med en cykel, du kan overskue, fånoget rutine på den, så du ved, hvad det at kære MC er, inden du laver for meget om.



  • lars n
    lars n Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #12   19. jan 2007 jeg er total glad for den varem velkommste,,,he he sevl om jeg ikke ha nogen cykel i nu,,,,, he he for her i huset er det mig der bestemmer så når jeg siger jeg vil ha en mc ind så længen kommer der en ,,om kærsten vil det eller ej

Kommentér på:
ny her,,med store drømmen

Annonce