1.819 visninger
|
Oprettet:
Korte greb - producenter {{forumTopicSubject}}
Hvis man er i markedet for et par korte koblings- og bremsegreb, synes jeg der er ret meget at vælge imellem.
Er der nogen, der har erfaringer med flere producenter end bare én, og som gider dele ud af erfaringerne? Eller som kan give en god grund til at vælge én producent frem for alle andre?
Konkret kigger jeg mest på Pazzo Racing (ca. 1.800 for et sæt) og Puig (ca. 1.000 for et sæt).
Edit - alle erfaringer med div producenter kan bruges.
Tak!
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
jun 2009
Emner: 2 Svar: 55
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 223 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 1.366
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 843 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
maj 2008
Følger: 4 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 27
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
apr 2013
Følger: 16 Følgere: 17 Emner: 2 Svar: 33
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.222
Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/111592641736
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 807
Har haft Kina greb på et par gade cykler efter hånden og på bane geden
De har sku altid været gode og godt design .
Kunne aldrig finde på at give så mange penge for noget folk ikke kigger på alligevel .
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 617
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 22 MC-er: 9 Emner: 6 Svar: 104
Så pjat med dig..
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.317
Kan næsten fornemme, at de billige greb er populære. Jeg har dog den brist, at jeg godt kan lide at vide, at tingene er "gennemprøvede" (i mangel af bedre beskrivelse). Jeg har ingen ønske om at opleve, at noget i grebet skulle fejle grundet tvivlsom kvalitet. Om det er en reel risiko - tja, who knows. Jeg tror i hvert fald jeg vil lede efter et sæt fra et "etableret" mærke.
Er der nogen med erfaringer fra forskellige af sådanne "etablerede" mærker?
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 617
Og at blokere, så bruger du jo bremser forkert...
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.317
Må jeg spørge, hvorfor valget faldt på lige Titax? Så vidt jeg kan se, ligger de også i prisklassen 1.500-1.600 for et sæt.
apr 2013
Følger: 16 Følgere: 17 Emner: 2 Svar: 33
Ville nok skifte Master hvis jeg sku bruge 4 fingre for at få røven i vejret......OK det lyder sku lidt gay....
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Tror der er noget galt med bremserne på din MC. 2 fingre er på alle moderne motorcykler nok til at slå forlæns koldbøtter ( med mindre de er med ABS )
Jeg hader korte greb. Mest fordi min ringfinger kommer i vejen under grebet, og det er en skræmmende oplevelse .
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 22 MC-er: 9 Emner: 6 Svar: 104
Tror mere det er din teknik det halter med hvis du mener du nødvendigvis skal bruge alle 4 fingre for at bremse nok..
maj 2008
Følger: 4 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 27
http://www.ebay.co.uk/usr/avdb-moto?_trksid=p2047675.l2559
Dem her kører jeg med, der er ingen spil i dem og de er solide lavet. Fås i forskellige typer
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.112
http://www.ebay.com/itm/Extendable-Brake-Clutch-Lever-for-Suzuki-SV-650-1000-S-GSF-650-Bandit-1200-1250-/281363770358?hash=item4182966bf6:g:KRgAAOxyDZxRIcF0&vxp=mtr
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.317
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 843 MC-er: 11 Emner: 183 Svar: 1.340
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 650
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 223 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 1.366
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
Korte greb - producenter