480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Viktor K
Viktor K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Megaton potte uden indstilling??? Megaton potte uden indstilling???

Hej mc-galleri.
Jeg har mig en honda cb400n fra 86. Jeg er utrolig glad for den og den kører som den skal. Dog lyder den lidt for kedelig.. Derfor kunne jeg godt tænke mig at få nogle nye megaton Potter på.
Kan jeg gøre dette uden at skulle til at rode med karburatorne ifht indstilling? Der er originalt luftfilter på og tror aldrig den har været dyset om.
Håber i kan hjælpe mig smiley

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Megaton potte uden indstilling???
  • #1   6. aug 2016 http://www.lydmuren-mc.dk/

• #2   6. aug 2016 Jeg havde dem på min CM400T, den kørte helt fint uden at jeg ændrede noget. Jeg skal dog ikke kunne sige om den ville køre bedre med en større dysse i. Det skal dog siges at de lydpotter larmer MEGET. Jeg satte de originale på igen efter en måned eller to.

• Viktor K
    Viktor K Tilmeldt:
    maj 2016

#3   6. aug 2016 Det er vel næsten samme motor på en cm400.. Men ja mht at de larmer for meget har jeg set nogen putte en dbkiller i. Men aner nemlig ikke hvor høj udstødningen er. Ved bare at den originale udstødning er en kende for kedelig til mig.
    https://youtu.be/CHSQnt6oy8M
    Ved ikke om det er nok til ikke at blive stoppet af politiet... For det gider jeg ikke døje med..

• #4   6. aug 2016 Problemet med dem er at det dæmpningsmateriale der er i dem, det brænder væg MEGEt hurtigt, og så har du mere eller mindre direkte udblæsning, muligvis med forstærkning i form af resonans fra potterne. Jeg prøvede med de der DB killere, men de virkede ikke for mig. Jeg syntes de så rigtigt godt ud, men jeg syntes det var direkte pinligt at køre i byen og jeg fik hovedpine af at køre på motorvej, på trods af mine ørepropper. Og ja det er næsten samme motor der sidder på vores MCer hvis din er 2 cylinderet.

• Viktor K
    Viktor K Tilmeldt:
    maj 2016

#5   6. aug 2016 Hmm. Så skal det da ihvertfald til overvejelse... Ville være træls at få nogle Potter der larmede aaaalt for meget...
    Det er bare svært når man ikke har hørt dem på andet end videoer..

• #6   6. aug 2016 Jeg prøvede at pakke mine op med rockwoll og så med den lange dbkiller fra bikeshoppen, men det hjalp ikke så meget. En anden ting er at hvis du tager chrom udgaven, så er materialet utroligt blødt, så der skal ikke noget til for at de bliver ridset. Bare det at pudse dem med den forkerte klud er nok.

• Viktor K
    Viktor K Tilmeldt:
    maj 2016

#7   6. aug 2016 Tak for de gode råd. Jeg vil overveje om det overhoved er noget jeg skal have.. Har du stadig dine?

• #8   6. aug 2016 Ja det har jeg.

• #9   6. aug 2016 https://www.youtube.com/watch?v=KRQQywfINjM

Kommentér på:
Megaton potte uden indstilling???

Annonce