Bagbremse mistede tryk og kan ik få tryk igen?! Bagbremse mistede tryk og kan ik få tryk igen?!
Hej! Har en Kawasaki kx450f årg 2011 hvor jeg ik kan få bagbremsen til og virke igen! Kan ik få noget tryk på! Har prøvet at udlufte og pumpe i en time! Brugt en sprøjte ved udluftning skruen for at suge luft ud! Fik tryk på den for et stykke tid siden, men den bremsede ik som før hvor den blokerede fuldt ud. Ville så ud og køre igen efter 3 uger pause og da jeg sku bremse var der intet tryk på!? Caliberen og bremse stempel virker 100% da jeg har fået nyt af begge dele!? Har mistet modet da alt er prøvet nu.. Så Hva kan det skyldes og hvad kan jeg gøre for at få tryk på bremsen igen som før!? :-(håber nogen kan hjælpe! Hilsen en forvirret gut...
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.335
feb 2016
Følger: 25 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 8
jul 2010
din bagbremse master skulle gerne ligne nogenlunde den her
den arm som går op i masteren den går op og trykker på dit stempel i masteren
der er med stor sandsynlighed en gummi hætte i bunden af den master som tager skidt og lort fra at komme op og æde pakningen til stemplet
du vipper den gummi hætte af og så tjekker du for utætheder oppe i masteren bare ved at kigge det er ret nemt at se hvis den sveder bremsevæske eller hvis der ligge en mindre pøl i den gummihætte
pakningen den bliver utæt med alderen men bestemt også hvis der alligevel kommer bare lidt skidt og lort ind under hætten så får du hurtig slidt en pakning/skrabering i stykker
feb 2016
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 22 Emner: 101 Svar: 326
feb 2016
jul 2010
Bagbremse mistede tryk og kan ik få tryk igen?!