701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Bagbremse mistede tryk og kan ik få tryk igen?! Bagbremse mistede tryk og kan ik få tryk igen?!

Hej! Har en Kawasaki kx450f årg 2011 hvor jeg ik kan få bagbremsen til og virke igen! Kan ik få noget tryk på! Har prøvet at udlufte og pumpe i en time! Brugt en sprøjte ved udluftning skruen for at suge luft ud! Fik tryk på den for et stykke tid siden, men den bremsede ik som før hvor den blokerede fuldt ud. Ville så ud og køre igen efter 3 uger pause og da jeg sku bremse var der intet tryk på!? Caliberen og bremse stempel virker 100% da jeg har fået nyt af begge dele!? Har mistet modet da alt er prøvet nu.. Så Hva kan det skyldes og hvad kan jeg gøre for at få tryk på bremsen igen som før!? :-(håber nogen kan hjælpe! Hilsen en forvirret gut...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagbremse mistede tryk og kan ik få tryk igen?!
  • #1   6. sep 2016 sidder der ikke en støvhætte på masteren i bunden hvor din bremsearm går op og trykker prøv lige og tjek om der er væske derinde så har du fejlen i hvertfald

• #2   7. sep 2016 Hvordan skal det forståes Thomas k? Kan du forklare nærmere om det? Hvordan det tjekkes? Samt hvordan det kan være fejlen smiley

• #3   7. sep 2016 https://www.google.dk/search?q=bagbremse+master&biw=1920&bih=946&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj5z-ni-fvOAhUCkiwKHUenAZIQ_AUIBigB#imgrc=1Vk1YY8-1Xe7cM%3A

din bagbremse master skulle gerne ligne nogenlunde den her

den arm som går op i masteren den går op og trykker på dit stempel i masteren

der er med stor sandsynlighed en gummi hætte i bunden af den master som tager skidt og lort fra at komme op og æde pakningen til stemplet

du vipper den gummi hætte af og så tjekker du for utætheder oppe i masteren bare ved at kigge det er ret nemt at se hvis den sveder bremsevæske eller hvis der ligge en mindre pøl i den gummihætte

pakningen den bliver utæt med alderen men bestemt også hvis der alligevel kommer bare lidt skidt og lort ind under hætten så får du hurtig slidt en pakning/skrabering i stykker

• #4   7. sep 2016 Er 100 p med på hvilken gummi hætte du snakkede om, men burde ik være det, da det er en helt ny renoveret stempel! Væsken bliver ik lavere oppe i stemplet som om det ik kommer ned til caliperen smiley kan simpelthen ik få den til at skabe tryk smiley

• #5   7. sep 2016 Hej thomas , jeg har haft lidt af samme bøvl med en aprilia rs 125 , jeg kunne simpelhen ikke få den luftet ud så den dannede tryk , jeg pillede bremsecaliperen af og beholdt bremseslangen på og holdt så udluftnings nippelen bliver det højeste punkt der var muligt .så kom der en stor loftbobbel ud og så fik jeg tryk på systemet. Det var da et forsøg værd mvh michael

• #6   7. sep 2016 Tak for du skrev Michael og gav et bud!! Vil prøve at gøre det!

• #8   8. sep 2016 du kan også hæve kaliberen over masteren mens du udlufter så vil luften ikke sive retur til bremsemasteren

Kommentér på:
Bagbremse mistede tryk og kan ik få tryk igen?!

Annonce