Vf500f2 PC12 Benzinhane utæt {{forumTopicSubject}}
hej mcg, nogen der har erfaringer med Benzinhanen på en vf500?? den er popnittet sammen i samlingen hvor den er utæt, og det er åbenbart et kendt problem, men der er ikke rigtig nogle løsninger som jeg finder det... De benzinhaner der er til salg er også defekte på samme vis.
nogle der lige kender en fiksfakseri?
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.936
http://www.hondarestoration.com/for_sale_motoqs.asp?md=Air%20Intake%20and%20Fuel%20Systems&p=Motorcycle%20Parts&c=180028&k=VF500
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Vf500f2 PC12 Benzinhane utæt