511 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

xv 535 glider i koblingen xv 535 glider i koblingen

som overskriften antyder , har jeg knas med koblingen, altså jeg kan fint køre gearne ud uden nogle problemer , men hvis jeg køre 60 i 5 gear og giver fuld gas glider den noget , ,, jeg har hørt eller læst et sted at det kan være olie der er for tynd,
men hvad siger i andre kloge hoveder , er det kobling skifte tid eller olien, jeg skylder lige at sige at jeg skal kun lige røre grebet før at den tager ,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  xv 535 glider i koblingen
  • #1   4. okt 2016 Du skal have ny kobling

• #2   4. okt 2016 du skal justere din kobling/greb. Der skal være ca/min 1cm firgang på grebet, hvor det bare sidder og slasker/ikke sker noget. Juster kablet så vil jeg næsten væde på den virker igen, det er jo ikke ligefrem et effekt/moment monster du har

• #3   4. okt 2016 Eller kan det være at du har hældt motorolie fra bil på, det kan have uheldige virkninger for din koblings indgreb

• #4   4. okt 2016 1# sådan noget vrøvl
    2# 1 cm frigang på grebet er for meget, 5 mm vil passe
    3# korrekt men han skriver der ikke er frigang i kablet, såååå det

• #6   24. sep 2017 #4 Jeg er klar over at denne tråd næsten har et år på bagen men nu var det lige noget selv har problemer med. I den forbindelse ville jeg lige nævne at i manualen for xv 535 står der at frigangen bør være 1-1.5cm.

• #7   27. sep 2017 #4 måske var jeg for hurtig ude smiley
    Kommer jo an på hvor man måler , hvis det er på spidsen af grebet så er 1-1,5 sikkert fint , jeg måler bare gabet hvor grebet er monteret smiley

Kommentér på:
xv 535 glider i koblingen

Annonce