3.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Joachim S
Joachim S
MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 6

fjern lak fra alu.. med hvad? fjern lak fra alu.. med hvad?

Jeg er ved at polere den lak af som sidder på alu overflader på min mc fra ny.
Er der nogen som har nogle gode råd til at fjerne lakken. Jeg har prøvet med lidt af hvert. Slipol, pudsemiddel til lysestager og neglelakfjerner, men det som virker bedst er faktisk et skuremiddel. Jeg har dog ikke noget lakfjerner, men ville det ikke være det bedste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjern lak fra alu.. med hvad?
  • Joachim S
    Joachim S Tilmeldt:
    aug 2006

#1   11. feb 2007 ok.. bums snakkede min far også om.. kan det mon fås på en tank? Jeg har afmonteret mine alu-dele så jeg er udenfor spilde problemet smiley

• #2   11. feb 2007 Jeg tror ikke at du kan få det på en tank. Det er noget som hører detailhandlen til, så det kræver nok et besøg hos den lokale pensel-pusher.

Men for sævans, hvor er skidtet effektivt. Hvis der er noget der minder svagt om lak, så er skidtet væk efter ganske kort tid. Alle pengene værd.

• Joachim S
    Joachim S Tilmeldt:
    aug 2006

#4   11. feb 2007 ¨tak for hjælpen, jeg henter noget bums i morgen, så jeg kan komme videre..

• #6   11. feb 2007 det skal slibes af..
    hverken bums eller nitromos kan klare det.. har selv prøvet

• #7   11. feb 2007 Vandslibes med korn 2000

Poleres efter behov

• Joachim S
    Joachim S Tilmeldt:
    aug 2006

#8   12. feb 2007 jeg har nu snakket med flere som udfører eloxering og de siger at jeg ikke selv kan tage det af.
    Jeg har dog taget noget at det af så jeg holder på at det ikke er en eloxering, som er på mine alu dele.
    Min mc er en Kawasaki er-5...

• Joachim S
    Joachim S Tilmeldt:
    aug 2006

#9   12. feb 2007 bare lige for at afslutte mig selv, kan jeg fortælle at jeg købte noget alm lakfjerner. Man kan ikke få BUMS længere! Men det tog i hvert fald lakken af i løbet af ca. 1 min. Jeg kunne så pudse pletterne på aluet af med noget slipol på en skuresvamp fra køkkenet...

Kommentér på:
fjern lak fra alu.. med hvad?

Annonce