{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Søger en der kan lave min honda {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min honda. Siden jeg købte den sidste år har den ikke kunnet gå i tomgang, så når man holder i et kryds f.eks, så skal man holde den igang med gassen hele tiden... det bliver lidt kedeligt i længden smiley
Ham jeg købte den af sagde at den havde stået stille i ca 2 år og kun blevet kørt 1 eller 2 gange. Jeg havde den inde til et lille service hvor jeg bad mekanikeren om at stille kaburatoren så den kunne køre ordentligt. Det kunne han så ikke. Han mente at man nok ville kunne se hvad der var i vejen hvis kaburatorene blev skildt helt ad.
Det er så ikke noget jeg har tænkt mig at gøre... så handy er jeg sgu heller ikke hehe.
Lyder det som noget et rigtigt værksted skal tage sig af? eller er der nogen derude som kender til det?

Ved bare at det nok koster lidt knaster hvis et værksted skulle til at lave det.
Ps. Skal forresten lige siges at tomgangsskruen ikke virker specielt godt... enten giver den for meget og står med ca 4-5K rpm, eller også giver den slet ikke nok til at køre.

Takker for alle råd smiley

Vh Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger en der kan lave min honda
Kommentér på:
Søger en der kan lave min honda

Annonce