1.634 visninger
|
Oprettet:
Nyt legetøj fra Honda {{forumTopicSubject}}
Honda er lige kommet med deres svar på en selvbalancerende motorcykel og det er bestemt imponerende hvad deres ingeniører er kommet frem til.
https://youtu.be/VH60-R8MOKo
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.662
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.421
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
Lige præcis.
Jeg har sklerose, og sommetider problemer med balancen, jeg frygter at ikke kunne køre MC. Mon ikke kommunen beviliger sådan et handikap køretøj til mig...
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
jun 2013
Følger: 18 Følgere: 11 MC-er: 6 Svar: 507
Satme glad for jeg nåede, at købe mig en ny, uden abs, pis og papir. (dobbeltmoral er godt, for den er på EL, med 3 Driving mode til motor)
nov 2005
Følger: 2 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 148 Svar: 1.025
Nyt legetøj fra Honda