Indsugningsmanifold hmm {{forumTopicSubject}}
Karburatorerne har siddet på en anden MC, men jeg undrer mig noget over forskellen er den ene ikke fra en droslet version, men man droslede sgu da ikke i 1979 (Yam XS400) skal de se sådan ud?
Karburatorerne har siddet på en anden MC, men jeg undrer mig noget over forskellen er den ene ikke fra en droslet version, men man droslede sgu da ikke i 1979 (Yam XS400) skal de se sådan ud?
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 35 Emner: 46 Svar: 266
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.664
hvilken en skulle være droslet ??
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 35 Emner: 46 Svar: 266
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.664
den droslede gummiting skulle så være mærket med 20kw på kanten ud mod karburatoren
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.664
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 35 Emner: 46 Svar: 266
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 398
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 81 MC-er: 16 Emner: 48 Svar: 2.884
okt 2015
Følger: 5 Følgere: 35 Emner: 46 Svar: 266
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 17 MC-er: 4 Svar: 351
Indsugningsmanifold hmm