{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Standarder på bremsekalibre {{forumTopicSubject}}

Jeg er grøn hvad angår mc-bremser, så derfor søger jeg lidt hjælp.. Min skivebremse på MZ'en er ved at drive mig til vanvid, fordi den bliver ved med at lække. Derfor overvejer jeg at købe et helt nyt bremsesystem fra en anden motorcykel, fx. en japaner. Men vil kaliberen så passe på min gaffel? Jeg kan selvfølgelig gætte mig til, at hul-afstanden skal være ens, men er der en standard for, hvor langt inde kaliberen skal sidde i forhold til skiven? Er det så nemt, at jeg bare kan finde et bremsesystem med en kaliber med samme hulafstand, og så funger lortet?

Theis


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Standarder på bremsekalibre
  • #1   24. feb 2007 ingen!!!!!!!!!!!! hold dig til dem du har de er faktisk ok hvis de bliver lavet:-) mvh thomas


  • #2   24. feb 2007 Jeg kan anbefale bremser fra ABM. Det er virkelig kvalitet. Prøv at gå ind her (link fjernet) og se hvad de har. Mon ikke også de har til din MZ'er.

  • #3   25. feb 2007 EN ETZ har faktisk ret gode bremser. Kan ikke huske om det er Brembo der sidder på 251'eren. De kan segtens få kit til at renovere din caliber, og sammen med en ny stålslange gør det underværker.

  • #4   25. feb 2007 Ja, det er ganske fine bremser, og det syntes jeg også indtil den begyndte at sovse. Brembo var på de tidligere modeller, min model kører med Grimeca. Efter hvad jeg har fået at vide, er der en fabriksfejl på de bremser, og det er derfor den er sprunget læk. Men allerede nu har jeg postet en del penge i bremsen ved at få skiftet stempler og pakninger, men jeg synes stadig den er våd på undersiden. Og jeg er bare bange for, at hvis jeg køber en ny kaliber, så støder jeg på samme problem før eller siden.

Kommentér på:
Standarder på bremsekalibre

Annonce