{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

jesper E
jesper E
Følger: 12 Emner: 4 Svar: 10

Gs500e Fremflytter/lavere fodhvilerkonsoler {{forumTopicSubject}}

Jeg har mig en Suzuki Gs500e som jeg egentlig er ganske godt tilfreds med. Jeg køre ofte ret lange ture på motorvej mm. og side stillingen er ret ubekvemt for mig når jeg skal side stille i længere tid, og jeg føler at jeg skal krølle mig meget sammen. Jeg er 180 høj så det skyldes ikke at jeg er tårn høj...
Jeg har søgt rundt omkring på nettet uden at finde noget konkret, desværre.
Nogle der har erfaring, idéer eller evt kender til en forhandler?
Pft! Mvh Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gs500e Fremflytter/lavere fodhvilerkonsoler
  • #1   18. feb 2017 Jeg tror ikke der er lavet desideret fremflytter til sådan en sag smiley der er normalt noget man ser på cruiserne.

Jeg ville overveje en motorbøjle og så montere et sæt ekstra fodhvilere på den. Alternativt er det nok en større mc smiley

• #2   18. feb 2017 Pjat, jeg har kørt til kroatien på sådan en fætter, er 194høj

smiley

• #4   18. feb 2017 tænker lidt du må være bygget mærkeligt med meget lange ben , er det ikke bare fylde mere skum i sædet så du nærmest kan stå oprejst smiley

• jesper E
    jesper E Tilmeldt:
    nov 2016

#5   24. feb 2017 Haha njaa lange ben en vist det sidste jeg har! smiley tror ikke det er højden, men den sidestilling som placeringen af fodhvilere giver en. Respekt for dig med den højde, tror mine ben ville falde af hvis det var mig smiley

• #6   24. feb 2017 Har en hyosung gt650 nu, den er samme højde men siddestillingen er meget bedre smiley

Mht turen, ja det ikke optimalt men det slemme var faktisk røven, den sku tit have en lille pause smiley tror jeg holdte en lille stræk ud pause cirka værd 100 - 150km

• jesper E
    jesper E Tilmeldt:
    nov 2016

#7   24. feb 2017 Jeg køre ofte ca. 250-300km på motorvej i et stræk, og det er et problem for mig. Jeg prøvede faktisk sådan en før jeg købte min nuværende cykel, men blev skræmt lidt af folks historier om den smiley
    Puha så er der lang vej hvis bagen gør ondt allerede efter 100km smiley

• #9   24. feb 2017 Altså jeg tænkte.
    Jeg kan sagtens ligge og køre fra morgen, til aften en sommerdag, bare have det sjovt. Landevej, sving, småveje osv. Så tænkte, motorvej var da ingen problem. Men at sidde i samme stilling på en motorvej kan slet ikke sammenlignes smiley

Skal da ikke afvise pauserne blev mere ofte jo længere nede man kom! men gennemsnitlig var nok 130km. Så en pause ved tankning, og en ved halv tank.

Kørte omkring kl 10, og var ved destinationen cirka kl 15- 16 dagen efter mener jeg, cirka 1850km. smiley

Men kan anbefales fik en del thump ups fra random folk fra nær og fjern der kiggede på min gamle maskine, og så den var på danske numerplader, folk spurgte også om jeg var kørt fra dk på den, var sku lidt stolt En dansker kom op til mig i østrig, efter jeg havde sovet på en bænk, og spurgte om han måtte tage et billed af mig og min motorcykel, lidt random, men hvad fanden

Den klarede turen uden problemer, brugte dog 1.5 l motorolie værd vej, der stortset intet forbrugt ved normal kørsel, men den bliver jo også presset når det motorvej, bjerge osv.

profilbillede
  • jesper E
    jesper E Tilmeldt:
    nov 2016

#10   26. feb 2017 Respekt herfra i hvert fald! Lyder som en fantastisk oplevelse du har fået dig smiley kørte du alene på turen?

• #11   26. feb 2017 Alene.
    Besøgte nogen på en campingplads.

• jesper E
    jesper E Tilmeldt:
    nov 2016

#12   26. feb 2017 Imponerende initiativ! ?? smiley

Kommentér på:
Gs500e Fremflytter/lavere fodhvilerkonsoler

Annonce