Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med på mc ?
  • #1   6. mar 2017 http://www.wt-metall.de
    Laver de fedeste hundetraileren, prøv og hør om de også tilbyder en til MC

• #4   6. mar 2017 Nej. Det er synd for hunden.

• #5   6. mar 2017 På de kanter hvor jeg bor, har jeg ofte mødt en ældre mand på en scooter med mælkekasse, hvori der sidder en Labrador!! Så det behøver ikke at være så kompliceret smiley smiley

• #6   6. mar 2017 Min elsker en tur i sidevognen...

profilbillede
  • #7   7. mar 2017 Du kan købe den her
    http://www.tourmaster.nl/en/DogTrailer

• #8   7. mar 2017 Hmmm.....det kan man da kalde for hund på dåse........

Der er stor risiko for at sådan en metal spand bliver overset af bilister da de ikke er vandt til at se en MC med trailer, og tænk lige på hvordan du vil få den stakkels hund ud af dåsen igen hvis den skulle blive påkørt

• #9   7. mar 2017 Min Nuser, elsker at køre med på MC, dog kun prøvet ca 50-60 km ad gangen, og det er stille og roligt, OG varmt når vi køre. Billede taget på Køge havn, inden vi kørte på mcd og delte en softice.
    Men der er jo stor forskel på 18, og 3.5kg.

profilbillede
  • #10   7. mar 2017

profilbillede
  • #11   8. mar 2017 Hej alle,

Tak for indspark (også de useriøse..) tror jeg har fundet en løsning..

Hvis i spotter en hvid fransk bull dog med vest og goggles, så er det min smiley

• #12   8. mar 2017 Har du givet den MC kørekort ??

Hyg jer smiley

• Henrik T
    Henrik T Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #13   20. apr 2018 Det er en EU-forordning (transportforordningen), som gælder for transport af hund på MC. Forordningen gælder kun for transport i forbindelse med økonomisk virksomhed og der står bla således i forordningen:
    Transport af selskabsdyr, som ledsager deres ejer på en privat rejse, vil derimod som altovervejende hovedregel efter Justitsministeriets opfattelse ikke være at anse som en transport i forbindelse med økonomisk virksomhed. Ved selskabsdyr forstås typisk kæledyr såsom hunde, katte, kaniner, hamstre, stuefugle og lignende, men derimod ikke heste.
    Jeg har købt en hjemmelavet transporttaske (doggy bag), som min Labrador nyder er tur i.
    Der er således tilsyneladende ingen regler for transport af hund på MC - måske fordi ingen nogensinde har tænkt på at lovgive på området - og man kan altså gøre, hvad man har lyst til, når blot det er forsvarligt.
    Billedet viser min hjemmelavede doggy bag, som er lavet af kraftig nylon og er foret. Den er spændt fast med 4 stropper og har fast bund i form af en træplade. Det eneste som ikke er lovligt på billedet er min hjelm, men det er kun for sjov, at billedet blev taget. Senere har jeg fået motorbriller til hunden, så den ikke får insekter i øjnene under kørsel og det virker fint.

profilbillede
Kommentér på:
Hund med på mc ?

Annonce