1.400 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Drop Applus Drop Applus

Lidt opfølgning på mit indlæg ( til syn ) Jeg har ikke fået svar på min klage over dette syn fra FS endnu . Men har undersøgt lidt vedr. Priser i synshaller ved konstruktiv ændring. Og der har jeg lige en rettelse . Applus skulle ikke have 300kr som jeg skrev men 288kr + moms altså 360 kr . Jeg kørte ind til Midt sjællandske bil syn hvor jeg plejer at syne mine biler, for at sludre lidt med ham om min oplevelse . Og han fortæller at han endnu ikke har skrevet en bremseskive udskiftning som en konstruktiv ændring . Og hvis du endelig kommer med et køretøj hvor der er en . Så koster det gratis hos dem smiley Så det er ikke en statsafgift de 360 kr jeg gav , men bare en mulighed for synsstedet at lave lidt extra mønt . Midt Sjællandske bil syn har synshaller i : Ringsted, Sorø, skælskør ogog Korsør . Nu regner jeg self. Med at få lidt cola mønt fra dem. smiley . 360 kr kunne alt andet lige hurtig bruges på noget der var bare lidt mere sexet! Ergo hold jer fra Applus smiley de har sikkert flere tricks i ærmet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drop Applus
  • #1   9. mar 2017 Er det ikke lidt som at råbe "Hold jer fra Fona" fordi man har fået en dårlig behandling af en enkelt inkompetent sælger?
    De gange jeg har været til syn i sådan en synshal har der ikke været problemer, hverken med uoriginale skiver, eller ikke-godkendte potter..
    Hvis advarslen skulle være relevant, skulle man nok nævne hvilken applus-synshal h.h.v. hvilken synsmand!?

• #2   9. mar 2017 Jo Simon det kan du da ha ret i , det er ingen hemmelighed det var i Haslev. Og det med Fona det gir vel lidt sig selv ikk smiley

• #4   9. mar 2017 Aplus er også forkæmper for så mange andre ting mod mc verden

• #5   9. mar 2017 Jeg havde for 7-8 år siden en gammel Golf 3 til syn hos Applus.. Den blev ikke godkendt hos dem, da der manglede en TÜV godkendelse på undervognen, efter at have skaffet en til 500 kr, kørte jeg bilen derud igen, dog var det en anden synsmand derude.. Han fortalte mig at det ikke havde været nødvendigt med den, og bilen blev synet med det samme.. Det var så min sidste gang hos dem

• #6   9. mar 2017 Jeg bruger så kun Applus, da min lokale giver en super fin behandling, både med biler og MC. Som andre er inde på, kommer det nok mere an på manden en firmanavnet! Har da også prøvet et andet sted, som mange anbefaler, men fik at vide (inden synet var startet, for det havde fjolset ikke tid til, jeg havde så ventet 20 min. mens han stod udenfor og hygge snakkede med en ven!) at den ikke blev synet med "de potter uden E mærke"! At cyklen havde en alder der gjorde at den ikke skulle have E mærker, var han så ikke klar over! Kørte 500m til konkurrenten, og fik den synet uden anden bemærkning end "fed maskine"!

• #7   9. mar 2017 sidste år var jeg til syn med en veteran bil. ja den larmede lidt i lejerne foran, men ikke meget og der var intet slør. men da han kom tilbage fra prøveturen kørte han den ind over graven hvor de syner lastbiler. så brugte han den maskine til at tjekke slør i lastbiler på den.
    Han mente også at den blinkede for langsom men han gad ikke tælle. den dumpede. da jeg kom hjem talte jeg blinkede til 67 gange/min og det skal være 60/min.

Det var aplus i haderslev, det kommer jeg ikke mere.
    Sådan en Seat/Fiat 127 kan lige gabe over graven.

• #8   9. mar 2017 Husk også på at det er Applus der flere gange har indsendt forslag om at Mcer skal have tvunget syn lige som biler
    Begrundelsen var at xx procent dumpede til syn . Heldig vis gik Turing klubben som jeg husker ind i sagen og undersøgte tallene
    Det viste sig at det var efter nogen Tyske normer og fiktive tal . Da der i de tyske papirer står hvilke mærke dæk og pærer den må kører med . Feks må man ikke sætte en Phillip pære i hvis den var født med en Hella. Og ud fra dumpede mcen til syn
    Historien er så lang ude at man tror det er løgn . Men de har igen efterfølgende forsøgt flere andre metoder til at forøge deres omsætning
    Nu er ovenstående som jeg husker historien og da det er 10-15 år siden kan der være små krøller som er glemt
    Men det var helt op og ringe i Mc kredse og alle opfordre til boycut af dem . Og mine ca 35 syn siden mistede de

• #9   9. mar 2017 TURING klubben var det så ikke Men derimod DMC
    Bare søg lidt på emnet om APPLUS og Mc syn det væltet frem med kritik

• #10   9. mar 2017 Tråden trænger sku til en Werner
    https://youtu.be/n31j2_dkaCo

• #11   9. mar 2017 Er det grundet den ekstra omkostning til periodisk syn på MC, der gør det til en skidt ting, eller hvad ligger der bag man synes det er en dum ide?

Jeg har altid fået den flinkeste behandling ved Applus, så dem fortsætter jeg med, at støtte.

• #13   9. mar 2017 Jeg er klar over, at det selvfølgelig ville generere en øget indtægt. Jeg var bare nysgerrig om der lå andet bag.

Kommentér på:
Drop Applus

Annonce