1.383 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Launch Control på mc Launch Control på mc

Jeg søger erfaring fra jer der har launch control på jeres mc, da jeg lige har fået det på min Duke smiley

Virker jeres launch control op igennem gearkassen, eller er det kun i 1. gear ?
Dette er nemlig ikke tydeligt forklaret i manualen, og giver jeg fuld gas i 2. gear (og launch control kun virker i 1.), vil jeg gerne vide det først smiley

MVH Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Launch Control på mc
  • #1   8. apr 2017 Jeg har ingen erfaring overhovedet. Men launch control er vel et hjælpemiddel til at komme hurtigt fra start ved at holde rpm ved optimal ydelse og samtidig minimere hjulspin fra stilstand. Så jeg tænker så snart du er rullet ud af starthullet og når en vis hastighed (relativt lav) er systemet deaktiveret. Herefter tager en almindelig traction control og evt wheelie control vel over?
    Og så er man velkommen til at skyde min teori til jorden.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #2   8. apr 2017 Launch control er kun en hjælp til at starte, og virker normalt kun i 1. gear

• #4   8. apr 2017 Søren - Hov hov, ingen grund til at være flabet smiley
    Jeg synes bare ofte et emne uden svar kan gå i glemmebogen. Så det jeg skrev var også for at lokke nogen frem til at skrive. Ser nogen, at det der bliver skrevet er forkert, skal det i hvet fald nok komme frem smiley men det tyder på jeg ikke er på helt dybt vand. Hehe

Og knapperne på min ipad ruster ikke! smiley

• #5   8. apr 2017 Har lc på banegeden, det slår fra når der skiftes til 3 gear.

• #6   8. apr 2017 Hvor slemt kan det være Peter, du har da størrelsen til at holde den ved jorden.
    Ellers melder jeg mig frivilligt til at prøve det af smiley
    Og tillykke med den

• #7   8. apr 2017 Ved fuld gas letter forhjulet selv i 4., den er sgu ligeglad smiley

• #8   8. apr 2017 Når man bruger lc så skifter man jo først gear når effektkurven topper. Og her er fremdriften så stærk at den ikke letter fra 3 gear og op.

• #9   8. apr 2017 LC er til at komme afsted med. Ergo. 1. gear.
    Anti wheelie er en anden sag. Det kan virke op gennem gearene.

• #10   8. apr 2017 #9
    Launch control på en BMW s1000rr 2016 virker i 1 + 2 gear!!!!

• #11   10. apr 2017 smed en scootrerbegrænsning på min gamle mc - nede ved pickuppen , den kunne det hele for 149dask og fungerede fint og trinløs justerbar +2-4 og 6 graders tænding

det eneste jeg har købt ved t-hansen som faktisk virkede og endda meget længere end forventet smiley

Kommentér på:
Launch Control på mc

Annonce