{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gs 450 kædestrammer
  • #1   22. apr 2017 Den hopper nok ikke af, men den kan hoppe en tand eller to og dermed skade motoren fatalt. Ind i manualen og find de specifikationer du har brug for. Hvis ikke du har nogen manual kan du sende mig din email i PB så sender jeg lige en PDF afsted

  • Niklas  F
    Niklas F Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 4
    #2   22. apr 2017 Så er gjort

  • #3   22. apr 2017 Hvis der blot er blevet drejet på hjulet, og sluppet igen, tror jeg næppe der er sket skade.. Jeg har selv gjort det adskillige gange på begge mine gamle GSX'ere..

  • Niklas  F
    Niklas F Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 4
    #4   22. apr 2017 Det et det han har gjort han Sys det var sjovt??

  • #5   22. apr 2017 Jamen det er bare en kædestramme til knastkæden. Den burde, hvis den virker optimalt selv stramme kæden op. Men det er da set før at det ikke helt virker.. smiley

    og det er da altid at anbefale lige at spænde ting efter specifikationerne smiley

    Den er sendt afsted nu, ikke helt samme størrelse motor men princippet er det samme på netop den del.. smiley


  • Niklas  F
    Niklas F Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 4
    #6   22. apr 2017 Okay mange tak

  • #7   23. apr 2017 Hvis ikke motoren har kørt mens han har dreje er der intet sket... !
    Og chancen for at der sker noget hvis den har stået i tomgang er lille.



  • #8   23. apr 2017 der sker heller ikke det vilde hvis det skete mens den kørte. ifølge Clymer manualen så sætter man den op i spænd ved montering, slipper når den er sat, fordi den store fede fjeder holder kam kæden på plads. Hvis den skulle sætte sig pga. skidt og møg så skal man tage og køre som din søn gjorde, for at få den til at give sig. så alt er OK, ingen har gjort noget galt....altså ikke andet end folk har givet dig en idé om alt kunne have gået galt.

  • Niklas  F
    Niklas F Tilmeldt:
    sep 2015

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 4
    #9   23. apr 2017 Mange tak så der ikke noget at være bange for? mvh niklas

Kommentér på:
Suzuki gs 450 kædestrammer

Annonce