379 visninger
|
Oprettet:
bremse {{forumTopicSubject}}
hej nogen der kan hjælpe mig står og skal have udluftet forbremsen på min kawasaki gpz 500 fra 87 har udluftet og udluftet men føler aldrig den bliver fast nogen der har en ide om hvordan man skal gøre det har prøvet at have grebet af og pumpe på den måde også
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 108 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.446
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.341
jeg har før haft noget som har stået i et redskabsrum, jeg kunne godt få tryk på men det var altid meget svagt
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 4
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.341
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 4
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.762
har du prøvet at udlufte bremse hoved cylinderen?
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 426
Jeg spørger fordi det er en lidt ældre MC, og jeg har før oplevet at bremseslangerne var blevet så bløde, at det nærmest var umuligt at få ordentligt tryk på bremsen. Den kunne da bremse, jow jow, men absolut ikke noget jeg var synderlig tryg ved at køre med. Nye, armerede, slanger gjorde en verden til forskel, nu stopper den, som blev der kastet et anker
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 4
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 12 Svar: 1.325
Efter et par timer og inden du lufter ud, banker du let på kaliber, samlinger og master. Åbner udlufterskruen, lukker og løsner bremsen igen.
Gentages eventuelt et par gange. Har selv haft succes med metoden, specielt på knallerter med fordeler mellem master og kalibre.
bremse