{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Ladning i Tomgang kontra Rpm {{forumTopicSubject}}

SÅ er tiden ved at være kommet til at der skal rulles lidt igen.

Jeg har ikke fået oprettet den her inde endnu, da jeg ofte hellere vil køre ind at tag billeder når jeg er på tur:) (Derfor har jeg kun en masse billeder af den holder stille i garagen, lidt kedeligt at oprette en mc med)

MEN er løbet ind i et problem, de sidste par gange jeg har skulle starte har det virket som om at der manglede lidt kraft.
Tænkte lige at måle over batteriet for at se hvordan det så ud (Da der sidste år kom nyt batteri på og det derfor undrede mig)
MEN Det er sku lidt underligt, for jo flere omdrejninger den for jo mindre lader den, nu er det en del år siden jeg tog min eksame men burde det ikke være omvendt:)

Uden tænding = 12.87V
Med tænding = 12:10V
Tomgang = 13:96 - 14:00V
4000 Rpm = 13:15V
5000 Rpm = 13:00V

Er ikke så meget inde i stator, ensretter systemet, så har ikke nogen bud på det andet ind at måle ensretteren igennem, som jeg self ikke har fået gjort endnu da jeg først opdagede det igår og skal desværre arbejde det næste lange stykke tid (Lidt ligemeget når det pisser ned udenfor alligevel)


I for lige et enkelt billed selvom det også er fra garagen:D

Suzuki GsxR 600
2002


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ladning i Tomgang kontra Rpm
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.852
    #2   16. maj 2017 Det er for lavt. Men det tyder umiddelbart på nogle halvårlige stikforbindelser. Adskil og rens.

  • #3   16. maj 2017 Det var også det jeg tænkte (At det var for lavt) Nu har jeg ikke prøvet med flere ind 5000 Rpm Men tænkte at hvis en blev ved med at falde i Volt kunne det da godt gå hen og blive kedeligt og køre langt:) Hvermindr ejeg kørte i tomgang self..

    Jeg har lige skiftet stik fra stator og til ensretter så de burde være iorden, og så ikke ud som om de andre stik fejlede noget, men jeg må lige få kigget en gang mere:)

    Takker for svarene


Kommentér på:
Ladning i Tomgang kontra Rpm

Annonce