{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Magnus G
Magnus G
Tilmeldt:
21. mar 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 43

Bremselys virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har anskaffet mig en Suzuki GN250, som jeg er ved at lave til en caferacer/ vintercykel. Jeg kan ikke få bremselyset til at fungere.
Har købt og monteret en ny baglygte, og ved ikke om det fungerede inden jeg pillede det gamle af og gik igang med projektet.
Der er fire indstillinger på tændingslåsen i rækkefølgen: Slukket med ratlås - slukket - tændt - positionslys uden tænding
Når den står på positionslys så virker bremselyset når jeg bremser, men når den står på tændt virker bremselyset ikke.
Jeg har prøvet at bytte rundt på ledningerne, hvor at jeg får et udslag af ganske lidt ekstra lys når jeg bremser, men slet ikke nok lys, som hvis den står på positionslys hvor at bremselyset virker.
Jeg har prøvet at måle strømmen, og nu har ikke forstand på el, hvorfor jeg skriver her, men måleudstyret viser også lidt strøm (en rød pære på måleudstyret giver lys ved brems, men der kommer ikke fuld lys i alle de grønne som når der rigtigt er strøm igennem.
Er her nogen som kan give et praj om hvordan jeg løser det her? Der er stelforbindelse sat på oppe fra ledninger i forlygten og til styret.

De bedste hilsner,
Magnus.

Jeg opdaterer snart min profil og smider billeder op af projektet, samt min nyerhvervede R6'er.


Kommentarer på:  Bremselys virker ikke
Kommentér på:
Bremselys virker ikke

Annonce