774 visninger
|
Oprettet:
Lyt til mislyd {{forumTopicSubject}}
Er det knastkæden der er for løs, eller ventiler der mangler justering ?
https://www.youtube.com/watch?v=aveJ_Oki4CY
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 127
jun 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 16 Svar: 376
Desuden er jeg ret sikker på at din Kawa har brikker til at justere ventilerne...- Og brikker skrider ikke bare i justeringen. - Så skal du da knuse dem.
Prøv at sætte en "lyttepind" ( en go' lang skruetrækker) på hver af de 4 cylindre, så kan du høre om de kører rent.
Jeg tror du skal søge løsningen et andet sted end ventiler og knastkæde
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 19 Svar: 774
maj 2016
Følger: 14 Følgere: 21 Emner: 17 Svar: 113
Der er ingen forskel på lyden når jeg trækker koblingen.
Det er først når den kommer under 1000 omdrejninger pr minut at den
bankende lyd kommer, når den kommer op i omdrejninger kører den fantastik godt , helt vibrationsfri ved alle omdrejninger og starter altid så snart man rører startknappen.
Den kan dog være lidt svær at få i gang, går i stå når man slipper koblingen,
har et lignende problem på en reserve cykel, men det er jo nok en karburator
fejl.
Til Henrik : Den har ikke brikker det er en årg. 1987
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.500
maj 2016
Følger: 14 Følgere: 21 Emner: 17 Svar: 113
at gpz erne er meget følsomme over for korrekt indstilling af karburatorerne,
hvis ikke de er 100% rene og synkroniserede så kører de ikke godt.
Glemte at sige tak til Henrik for tippet med lyttepinden, den har jeg allerede
brugt et par gange.
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.500
Lyt til mislyd