{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lyt til mislyd
  • #1   15. jun 2017 prøv at trække koblingsgrebet ind og film igen.

• #2   15. jun 2017 Besynderlig lyd, men det lyder hverken som knastkæde eller ventiler.
    Desuden er jeg ret sikker på at din Kawa har brikker til at justere ventilerne...- Og brikker skrider ikke bare i justeringen. - Så skal du da knuse dem.
    Prøv at sætte en "lyttepind" ( en go' lang skruetrækker) på hver af de 4 cylindre, så kan du høre om de kører rent.
    Jeg tror du skal søge løsningen et andet sted end ventiler og knastkæde

• #4   15. jun 2017 Hælder til Morten C,s kommentar, lyder som noget der foregår i dit koblingshus...

• #5   16. jun 2017 Mange tak for svarene.
    Der er ingen forskel på lyden når jeg trækker koblingen.
    Det er først når den kommer under 1000 omdrejninger pr minut at den
    bankende lyd kommer, når den kommer op i omdrejninger kører den fantastik godt , helt vibrationsfri ved alle omdrejninger og starter altid så snart man rører startknappen.

Den kan dog være lidt svær at få i gang, går i stå når man slipper koblingen,
    har et lignende problem på en reserve cykel, men det er jo nok en karburator
    fejl.

Til Henrik : Den har ikke brikker det er en årg. 1987

profilbillede
  • #6   16. jun 2017 Ro på det lyder ganske normalt for en gpz500 , få justeret kaburatorer og stil tomgang en som foreskrevet , eventuelt nu olie

• #7   16. jun 2017 Jeg tror du har ret Urbanviking, selvom det er en GPZ 600 r, min erfaring er
    at gpz erne er meget følsomme over for korrekt indstilling af karburatorerne,
    hvis ikke de er 100% rene og synkroniserede så kører de ikke godt.
    Glemte at sige tak til Henrik for tippet med lyttepinden, den har jeg allerede
    brugt et par gange.

• #8   16. jun 2017 Tjek iøvrigt tændkabler , sjældent de kører 25år ... iøvrigt er kawasakis koblingsskål en ren højttaler hvis dæmpe fjedrene bagpå koblingsnavet er blevet trætte

Kommentér på:
Lyt til mislyd

Annonce