785 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bare en opfordring.... Bare en opfordring....

Til alle dem der køber en brugt cykel, af lidt ældre dato.... De to første billeder på min cbr profil, viser hvordan der kan se ud i bremsekaliperen... jeg er overrasket over at den har kunnet bremse i det hele taget... Der er også lige et billede af luftfilteret!! Kontroller altid bremser, luftfilter og skift olie, når man køber en brugt cykel!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare en opfordring....
  • #1   9. mar 2007 Det er da ikke så slemt, jeg købte engang en crosser, da jeg skilte caliperen ad, var der slidt et godt stykke af det ene stempel + bremseskiven var slidt meget tynd. smiley

En anden god ting at tjekke er sikringsboksen, der har jeg før fundet søm og sølvpapir, den slags trækker omgående ned i pris, da man så skal regne med at skifte ledningsnettet.

Man skal også tjekke for slør ved pedalerne. og slidtage ved kæde og tandhjul, da det siger meget om hvordan den er blevet holdt.

• #2   9. mar 2007 det kunne da ha været meget være det ser da fint ud sådan kommer min da også til at se ud efter en sommer det er jo også der for man går den igennem hver vinter .. tænk vis der ik havde været luft filter det var da meget meget være..

• #3   9. mar 2007 det er heller ikke så nemt at tage ud og kigge på brugt mc og så bede om at få skilt bremserne ad, det tror jeg ikke nogen vil gøre

Kommentér på:
Bare en opfordring....

Annonce