{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Beslag til sidetasker Honda CBR 1000 Fireblade årg 07 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen herinde der har viden om der nogensinde er lavet eller findes en forhandler hvor man kan købe beslag til sidetasker, eller måske et komplet touring-kit til en Honda CBR 1000 RR Fireblade.

Jeg har nemlig fået købt mig nogle fine sports-sidetasker fra EBay til min CBR som skal/kan spændes på med stropper m.v. men jeg synes ikk' rigtig de kommer til at sidde ordenligt pga cyklens udformning af bagenden.

Jeg er godt klar over at det self ikk' en cykel som er tiltænkt og udviklet til touring som udgangspunkt, men er det nu engang den cykel jeg har pt, og vil derfor lige forhøre mig om nogen evt har viden eller erfaring med at montere/bygge sidetasker på en racer..

Jo er jo nok tvivlsomt den første som har fået den ide og behov for at have mere plads til oppakning osv, når der gøres klar til træf eller lign. længere ture. smiley

Ellers er og må min plan jo være selv at konstruerer i noget letvægts materiale "alu" eller lign, så taskerne kan få noget bedre støtte på indersiden i bunden.
For på den måde at sikre at de ikke flakser rundt i vinden, og at de ikke kommer til at sidde så skævt ind imod hjulet i bunden pga opspænd og vægt i taskerne.

Håber at nogen har et råd/link eller blot go' ide som måske selv har stået med samme udfordring. smiley

Mvh. Johnny


Kommentarer på:  Beslag til sidetasker Honda CBR 1000 Fireblade årg 07
Kommentér på:
Beslag til sidetasker Honda CBR 1000 Fireblade årg 07

Annonce