{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri hjælp
  • #1   1. jul 2017 Med mindre der er fejl i dit ledningsnet er dit ladeanlæg kaput. Når den er i gang skal den selv producere strøm til at holde den i gang - kan den ikke det, lader den ikke nok.

  • #2   1. jul 2017 Jeg hader el på køretøjer, og har af samme grund ikke forstand på det (andet end det basale) men kunne da forestille mig at et kortsluttet batteri kunne være synderen. At sige at "lade anlægget" smiley er gået bort er lidt drastisk. Hvis den kører med et sekundært batteri, som når du har kabler på, ville jeg nok give den et friskt batteri, hvis det er en VS sidder det også udsat, så er det mere end et par år, så på med et nyt smiley

  • jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 147
    #3   1. jul 2017 Skift til nyt batteri og du er kørende jeg satte nyt batteri på sidste år og igen i år der er alt for lidt bly i nye batterier. Men heldigvis findes der stadig gode batterier smiley

  • #4   1. jul 2017 Det er en Suzuki vs 750 ja. Batteriet er meget gammelt, men den kunne stå i tomgang lidt før den gik ud og nu kun om holdes igang med konstant strøm med startkabler. Jeg må prøve med batteriet smiley

  • #5   1. jul 2017 Thansen har vel åbent i morgen, og deres batterier virker for nok mig, også selv om nogen mener at de er 3. sortering, fremstillet af børneslaver der piskes til at arbejde 20 timer i døgnet smiley

  • #7   2. jul 2017 Jeg har selv en gammel VS750. Stort set hver år de seneste 8 år, har den krævet nyt batteri. Har ladet fint på batterierne, men batterierne kunne bare ikke holde. Det var alt lige fra dyre batterier, til billige batterier fra THansen og Biltema. Dette forår krævede det så igen igen et nyt batteri. Så jeg valgte at tage ensretteren af, for at måle den igennem. Og her var fejlen. Der var gennemgang på en af dioderne, så den sendte høj AC spænding direkte ned på batteriets negative på, men fin DC spænding på batteriets posetive pol. Så nyt batteri og ny ensretter. Og ny kører det. Så det kan være, at din ensretter også er årsagen til manglende strøm. Nyt batteri på, og mål så spænding (12,7-12,9V ) på batteriet før start og når den er startet op (13-14,5V ).

  • #8   2. jul 2017 Tak for hjælpen jeg prøver med nyt batteri næste uge. Skal nok lige vende tilbage med om det virkede smiley

Kommentér på:
Batteri hjælp

Annonce