4.355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Gas hånd sover Gas hånd sover

Er ved at være ved færdig med mit mc kort, men har den ulempe, at efter lidt under 1 times kørsel begynder min højre hånd at sove/snurre, synes ikke jeg sidder og spænder i den. Dog lider jeg af hvide fingre efter brug af luft værktøj, kan det ha noget med det at gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gas hånd sover
  • #1   11. jul 2017 prøv at anskaf dig sådan et her måske det kan afhjelpe din sovende hånd.

http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/MC/Tilbehor/Styr-og-handtag/Hjalp-til-gashandtag--motorcykel-2000020267/

• #2   11. jul 2017 Put gummi mellem risers og gaffelbroen, det tager også lidt rystelser i styret smiley

• #3   11. jul 2017 1#
    Sådan en prøver jeg sq!
    Jeg har det nemlig med at knuge håndtaget, indtil hånden nærmest får krampe... smiley
    Forhåbentlig forsvinder det npr erfaringen kommer smiley

• #4   11. jul 2017 Nu har du jo også valgt en racer,hvor du sidder meget for over bøjet,og har en del vægt på armene smiley . Havde selv samme problem,dengang jeg havde min gixxer. Derfor blev der sadlet om,og problemerne med sovende arme hænder var væk.

• #5   11. jul 2017 Har ikke kørt på ninjaen endnu , det er på skole cyklerne

• #6   11. jul 2017 Prøv evt at justere styret lidt , måske fabriks indstillingen ikke passer til dig , , jeg er af den gamle skole fra midt 80' hvor motorcykler var lidt mere hands on og jeg lærte og bruger forsat at selv om det gør ondt efter mange timer i sædet bliver man siddende til det går over , fin juster lidt og bid tænderne sammen så kommer det smiley

• #7   11. jul 2017 jeg lægger min tommelfinger på gashånden oven på gasrullen engang imellem det tager en del spændinger smiley

• #8   11. jul 2017 Prøv at vente til du kommet på din egen cykel, det er ikke sikkert du har problemet på den smiley

• #9   11. jul 2017 Prøv at slappe mere af i armene når du kører, og spænd i maven i stedet for at hænge i armene

• dingle b
    dingle b Online Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.653
    #10   11. jul 2017 google carpaltunnelsyndrom

oplevede det samme for mange år siden da jeg skiftede cykel , troede det var tilvænningsproblem , men skaden var åbenbart allerede på vej der
    døjede med det i de næste 15 år hvor det gradvist blev værrere , til sidst kunne jeg ikke køre bil eller MTB i 10 minutter uden jeg var næsten følelsesløs en time efter smiley

blev så opereret (15 minuuters indgreb) for det i højre hånd for et par år siden og der har ikke været noget siden , skal også have ordnet venstre på et tidspunkt da den også er begyndt at snurre når jeg kører bil

så mit råd vil da være at få det undersøgt

• #11   11. jul 2017 Bruger selv den #1 linker til og er hamrende glad for den smiley
    Indstilles ( drejes) til din mest brugte "march" hastighed og den tykke "pude" i forlængelse af tommelfingeren bruges så fingrene er forholdsvis "løse" omkring rullen smiley

• #12   11. jul 2017 Det er da mærkeligt, har aldrig haft problemer da jeg kørte knallert, og synes ikke jeg sidder og spænder, må se om det er et problem når jeg for kortet med min egen

• #13   11. jul 2017 - I værste tilfælde kan der måske være noget galt med din ryg ?
    Jeg havde selv allerhelvedes smerter da jeg kørte på min Z650 med rockerstyr. Det føltes som om jeg havde fået en blodtryksmachet om armen, der var blevet pumpet ALT for hårdt op.
    Det viste sig sidenhen at være en discusprolaps, der heldigvis røg på plads igen, p.g.a. dygtig indgriben fra en indonesisk ven, der kunne massere og "knække ryg".
    HVIS du har rygproblemer må du ikke ignorere dem

• #14   11. jul 2017 Synes ikke jeg har noget med ryggen, det føles som når man for et kælllinge stød på albuen, fingrene er som lammede

• #15   11. jul 2017 smiley Få det undersøgt... Lad være med bare at ignorere det.
    Det kan være så lidt der skal til, før det hele bliver godt igen

• #16   12. jul 2017 Sådan en gashåndtags hjælp som der bliver linket til i #1 har jeg, fik den fra kina til 7kr

Synes det er noget møg at køre med.
    Måske hvis man sku køre motorvej og bare har tænkt sig at holde farten jævn hele vejen.
    Men man kan jo ikke slippe gashåndtaget uden at den roterer opad.

Eftee jeg fik prøvet den forstod jeg pludselig hvorfor jeg aldrig har set nogen køre med sådan en

• #17   12. jul 2017 Evt. Varme i håndtaget. Har haft det på mine sidste bmw'er det giver et lettere blod omløb så sover hånden ikke helt så nemt smiley Det har hjulpet for mig.

Kommentér på:
Gas hånd sover

Annonce