{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Kasper L
Kasper L
Tilmeldt:
15. apr 2004
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 9

Blinklys... {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at det ikke har noget med motorcykler at gøre men jeg har set R S svare på et lignende spørgsmål....altså noget om scootere... så jeg ville lige høre jer eksperter!...Jeg har en scooter og der sad der før nogle blinklys med 12 volt 21 watt pærer i, nu har jeg købt nogle med 12 volt 10 watt pærer i og så lyser den bare konstant og blinker ikke. Jeg har kun udskiftet dem bag ved...det er ikke blinklysrelæet for når jeg sætter de gamle til igen blinker de igen....når de nye er til blinker de forreste heller ikke! Kan det være fordi det også skal være 12 volt 10 watt blinklys der skal sidde foran? Eller skal jeg have fat i nogle 12 volt 20-21 watt pærer til mine nye mini blinklys? Jeg håber der er nogle eksperter der kan give mig løsningen på problemet! Og på forhånd tak for svaret!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys...
  • #1   2. maj 2004 Porblemet ligger nok i at, med de nye blink lys bliver der ikke trukket nok ampere igennem dit blinkrelæ til at det trækker.
    Monter enten større pære i de nye blink (flere watt) eller få fat i et andet blinkrelæ.
    Det skulle kunne løse dit problem.
    Håber at du finder ud af noget..


  • #3   11. okt 2004 Bandit #1
    Hvordan har du monteret de modstande?
    Jeg købte selv to hos Louis og monterede dem mellem plus og minus, lige foran blinklygterne. Det virkede ikke.


Kommentér på:
Blinklys...

Annonce