{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Martin  J
Martin J
Tilmeldt:
23. mar 2005
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Suzuki Bandit 600 {{forumTopicSubject}}

Kender nogle tip til service til den.. ?
Hvad olie køere i på..?
Skift af olie i fordæmper hvor svejrt er det..?
Eller nogle som har nogle ting til Bandit cyklen vi kan snakke om .. ?Resavedele Priser Udstyr KN..??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Bandit 600
  • #1   23. mar 2005 Kn filter, anden potte, lidt pillen i kabunader, så går den rigtig godt!
    olie 10-50, skift ved hver 5000km (så er chancen for at den æder knasterne mindre)
    Skift af olie i fordæmper er nemt nok. Du bør dog rense det hele når det er skildt af! Smid gerne en lidt "hårdere" olie i da banditten er lidt blød fortil (medmindre det er rettet i de nye modeller?)


  • Martin  J
    Martin J Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #2   23. mar 2005 Min Bandit er fra 2004
    og har kørt 12,000 km
    Jeg køre på Motul olie 10w40 olie.. v300
    Og skifter hver 6000 km.
    hvordan skifter jeg olie i forgaflen det er føste gang og jeg gider ik give 4200 kr for et stort service.
    Jeg ville blive glad hvis du kunne gi mig nogle tip. hvad med mere olie i eller nåede andet slaks. hvis den skal være lidt mere stram .


  • Martin  J
    Martin J Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #3   23. mar 2005 Jeg piller Forgaflerne af.. og skruer propen af i bunden og så .. hvordan fåå jeg alt olie ud og hvordan ved jeg hvormeget der skal i og er tilbage.
    Hælder på hvordan . ud er vist nemt nok men på . det er den bolt i toppen men hvad kommer ud når jeg skruer den af. Hvad ole er best og holder længst. til forgaflen .
    Jo jeg skal ha taget et foto af den og sat ind .
    Super tak .


  • #4   23. mar 2005 køb en haynes manual, koster 350. Vil du få meget glæde af.
    Men det er ikke så svært. Du finder ud af når du er ved at pille dem fra hinanden.


  • Martin  J
    Martin J Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6
    #5   24. mar 2005 Jeg har manualen på cdrom . og den siger der er en skrue hvis man tager forhjulet af.. til og få olien af med ..
    men du skruere kun den bolt af i toppen og suger olie af eller piller du forgaflen hel af og vender den om så olien løber af og smider ny på og lukker. ??

    Tak for alle svar..


Kommentér på:
Suzuki Bandit 600

Annonce