{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.615 visninger | Oprettet:

MC nagivation - APP {{forumTopicSubject}}

Hej der ude! Håber der stadigt bliver kørt lidt rundt omkring, selvom vejret ikke viser sig fra sin bedste side for tiden. Jeg har gennem længere tid gået og kigget lidt på div. GPS'er til motorcyklen. Ikke så meget for at finde fra A til B, mest for at kunne planlægge ruter hjemmefra og lade GPS'en finde flotte/sjove veje.
Jeg er dog midlertidigt kommet til den konklusion, at mit begrænsede forbrug ikke retfærdiggører en investering på flere tusind kroner, for noget jeg ikke får brugt så tit.
I stedet tænker jeg så nu at bruge min mobil. Jeg har de sidste par dage kørt med appen "Navigon Cruiser", som umiddelbart fungerer ret fint. Jeg kan dog, som jeg lige kan se det, kun planlægge ruter på telefonen, ikke fra computeren og så smide det over på telefonen. Desuden er jeg ikke imponeret over de ruter den finder, selvom man skruer antallet af sving den skal finde op må max.
Til gengæld fungere selve navigationen meget flydende, den er nem at bruge og har smarte funktioner fx til at spare på strømmen ved at slukke skærmen når man alligevel bare skal lige ud.

Hvad har folk af erfaring der ude med MC navigation apps? Jeg kunne fx godt tænke mig at kunne bruge www.kurviger.de/en til at planlægge en rute og så bare kører den på telefonen. Hvad bruger I og hvad kan anbefales?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC nagivation - APP
Kommentér på:
MC nagivation - APP

Annonce