{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.011 visninger | Oprettet:

MC går ud {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Min Suzuki GS550 fra 1979 er rendt på problemer.

Min kammerat kørte med ca. 120 km/t på motorvejen og pludselig gik den ud.

Jeg har selv oplevet, at den trækker ujævnt, når jeg har kørt lidt tid på motorvejen - altså ved højere hastigheder i længere tid af gangen. Den ændrer en smule lyd, og trækker lidt forsinket. Jeg plejer at lette lidt på gashåndtaget og føle mig frem.

Men nu gik den altså helt ud og ville ikke starte.

Den starter til gengæld nu med choker, men går ud af sig selv, både hvis jeg lader den stå eller giver den lidt gas.

Hvad tænker I? Jeg forestiller mig, det er noget med karburatoren, men jeg er ærlig talt ny i faget.

Tak for jeres hjælp!

Bh
Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC går ud
  • #3   27. sep 2017 Det lyder som et karburator/benzin problem som gør at den ikke får føde nok, som den sure siger kan det være udluftningen og ellers trænger din karburator til en omgang rens vil jeg tro.

  • #5   27. sep 2017 Kort sagt så lader det til at den tømmer svømmerhuset hurtigere end det fyldes på en eller anden måde, undertryk, snavs eller lignende.

  • #6   28. sep 2017 har en kammi der havde et lign problem med sin gamle HD på motorstien. det var filteret i tanken der var snavset så der ikke kunne leveres nok benno til motorvejskørsel.
    edit: dog ikke de samme problemer ved start...


  • #7   1. okt 2017 Har den vacum styret benzinhane?
    Så prøv at køre på PRI
    Det er et problem som GS 500 har, måske har de samme type benzinhane?


  • #8   2. okt 2017 Tusind tal for svar alle sammen!

    Jeg har fået startet den igen. Jeg forsøgte et par gange i løbet af ugen at starte den. Den gik i gang, men ud igen. Forleden fik jeg så holdt den i live med choker, men lyden var anderledes. Jeg gav den lidt gad, og så pludselig var den sig selv igen. Jeg skiftede efterfølgende tændrør. De to inderste så lidt sodet ud og de to yderste var perfekte. Tidligere ejer fortalte, de ikke var blevet skiftet i laaang tid.

    Jeg tømte også de to yderste karburatorer for benzin, og det løb pænt ud uden problemer. De to inderste mangler jeg værktøj til at komme ind til.

    Jeg kørte også en tur med åben tankdæksel.

    Dem starter og kører fint nu, men det er som om, der er en bilyd af en art. Jeg er desværre ikke særlig vidende omkring motorcykler, men jeg kan høre, der er et eller andet, der har ændret sig i lyden.

    Nogen, der har en ide til, hvad det kan være?

    Og i det hele taget, hvad jeg bør gøre herfra? Jeg vil jo helst undgå, at den går i stå eller for den sags skyld i stykker, hvis jeg kører på den.

    En anden ting er, at mit sæde er blevet hullet, da min kammerat bandt et ren om, da han fragtede dem hjem på trailer. Jeg skal beklæde det med nyt læder eller købe et helt nyt.

    Kan der bedste svare sig at beklæde igen? Se gerne mit profilbillede og vurder, da sædet er lidt specielt med "mønster" i.

    Tak igen!!


Kommentér på:
MC går ud

Annonce