{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Tabt effekt efter vinteren. {{forumTopicSubject}}

Hele vinteren har min cykel stået i stuen og hygget sig med at holde varmen, blive skruet lidt på og fået malet sine skjolde... dejlig dejlig.

Igår (tirsdag) fik den så sin første forårstur på de danske veje.
Idag konstaterede jeg at der MÅ være tabt effekt på banditten. Hvordan ved jeg ikke....

Den er 4 cylindret med rækkemotor...kørte den eksempelvis kun på 3 cylindre, så burde det kunne høres.

Umiddelbart kører cyklen vel som den plejer.....tror jeg, men når jeg når op i gear og ved 130-140 km/t, så sker der absolut INTET!
Det er svært nok at få den op i lige den fart. Og jeg VED, at den kan køre 178.

Genem vinteren har jeg skiftet oliefilter, oile, renset luftfilter, malet skjolde og dæksler..... tændrør skiftede jeg i august '06.

Det ene dæksel i højre side er blevet pillet af for at males. Det var en kamp da ikke jeg kunne løsrive den der spole der sidder der. Så jeg besluttede at klippe de 3 gule ledninger over og markerede dem først, så jeg vidste hvilke der skulle sammenloddes igen.

Men maleren viskede mine markeringer af selvom jeg bad ham lade være.... Jeg fik så at vide af Enghave motor i Kbh at det var ligegyldigt hvilke jeg loddede sammen og det var derfor de alle var gule....det spillede altså ingen rolle. Så det gjorde jeg.

Netop dette er den ENESTE komplikation jeg kan komme på, der kan have noget med det at gøre....men alligevel...nej.

Nogen der har en anelse om hva det kunne være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tabt effekt efter vinteren.
Kommentér på:
Tabt effekt efter vinteren.

Annonce