577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Ny indkøbt MC, hvor meget bør gøres? Ny indkøbt MC, hvor meget bør gøres?

hej, Jeg har netop købt en mc i tyskland, GPZ 500 S ...
Så nu vil jeg lige høre hvor meget jeg bør gøre ved sådan en service mæssigt, jeg syntes jeg kan læse mange (de fleste?) af jer får justeret karburatorer og ventiler hvert år - er det, det jeg bør gøre?

Jeg har i forvejen tænkt mig at skifte olie og tændrør på den - det kunne jeg lige hitte ud af selv smiley

På købstidspunktet havde den ihvertfald stået vinteren over, og indtil da været serviceret jævnligt på værksted af forrige ejer ... så meget fik jeg da ud deres tyske hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny indkøbt MC, hvor meget bør gøres?
  • #1   30. mar 2005 Jeg ville give den det helt store eftersyn hos en der ved hvad det drejer sig om. Få gået alle lejer efter (kronrør, hjul, mm) olieskift, oliefilterskift, luftfilterskift, skift bremsevæsker og sørg for at få justeret karburator og ventiler... hvis du går helt amok kan du jo få den på testbænk og få den dyset ind...
    / Jan

• #2   30. mar 2005 det ville være det optimale ja, men efter nu at have købt mc kort - mc og mc tøj på en og samme måned er der ved at være lidt tomt på kontoen....så det må blive på et senere tidspunkt.

Men er det generelt at ventiler og karburatorer bliver justeret ved hver sæson start?

Kommentér på:
Ny indkøbt MC, hvor meget bør gøres?

Annonce