{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

Hjælp mig.. ! Har fucked min cykel.. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Hvilken fucked dag det er i dag.. er kommet til at skrue skruen til bundproppen ved motorolien over.. og vil så høre hvad jeg gør, for nu stod jeg næsten og var klar til at det hele skulle samles igen..

kunne evt. godt bruge en hånd hvis der var en venlig sjæl derude der godt kunne tænke sig at hjælpe mig..

håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig, for er virkelig ude og skide nu..

J.S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig.. ! Har fucked min cykel..
  • #1   2. apr 2007 kan gevindet evt skæres op? Jeg gætter her, det er som regel muligt med alle mulige andre gevind, så hvorfor ikke en bundprop.. Dog skal man så nok være ekstra opmærksom på spåner i motoren, måske nogen med mere erfaring ved noget der..

• #2   2. apr 2007 Er fra randers området.. bor i ulstrup.. (det ligger lige ved siden af langå)

J.S

• #3   2. apr 2007 Fik mig formuleret forkert, mente også at det var gevindet i bundkarret der skulle skæres op. Men det lyder så til at det er muligt!

• #5   2. apr 2007 pakningstape smiley

• #6   2. apr 2007 Hmm.. hvordan får jeg så den skrue ud der er der i nu?

J.S

• #7   2. apr 2007 Ved brug af: bor, gevind tap eller hellicoil vil der jo komme spåner i motoren ...... av ja gode dyr er rådne ...... og så lige nu hvor solen skinner

• #8   2. apr 2007 en støvsuger på hullet og så er det bare derud af med et støre bor og snittap mvh Thomas ingen problem

• #9   2. apr 2007 Den gamle skrue skal bare skrues ud, den sidder jo ikke fast fordi du har skruet den over. Ud med den, ned til en pusher og lån et gevindsæt og find en der syntes at passe, og så få en bolt af samme størrelse med hjem når du afleverer gevindsættet igen... Easy?! Jeg ville ikke være panisk overfor de små spåner der ender i bundkaret!

Mvh Jacob

• #10   2. apr 2007 Ville helt klart gå efter et nyt bundkar eller få hullet boret op til en prop der er et nummer større.. Bare at skære det gamle gevind op igen når det har været drejet over, vil aldrig komme til at holde optimalt..

• #11   2. apr 2007 Nægter at tro på hullet bare er skruet over... jeg vi væde med at bundkaret er revnet... det er lavet af støbt alu og er noget pis at overbelaste...

(gjorde angang nøjagtigt det samme på min gamle hornet)

Nyt bundkar... desværre

/Jan

• #12   2. apr 2007 samme som brian af med bundkaret... så du fri for spåner... intet problem at pille af... hvis du kun har kørt det lidt over kan du måske reppe det gamle ved at skære det op eller må du gå en størelse på... og tror ikke på det er flækket... lyder unormalt det er jo alu... og husk nu ikke "knokkel" spænde den... når man ikke bruger momentnøgle spænger mange for meget... :)) håber du finder ud af det!!

• Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
    #13   2. apr 2007 Tøm motoren for olie.
    Afhængig af hvor ødelagt det er, hvis det er lidt det er ødelagt kan du være heldig at du kan dreje samme gevind og det holder.
    Hvis det er meget defekt skal du finde en ny "prop". gå til en værktøjs handler , hvis du bor i Aalborg kan du gå ind til jydsk maskinteknik og lade dem finde bor og snittappe så du får det gjort rigtigt.
    Det er VIGTIGT at du får boret vinkelret, så er du sikker på pakningen pakker alle 360 grader.
    Husk at fjerne borespånerne.
    Held og lykke.

• #15   3. apr 2007 Jeg har selv lavet det nummer engang, og jeg tog ned til en hugger ( www.lc-racing.dk) og købte et brugt bundkar til 500,-.

Kommentér på:
Hjælp mig.. ! Har fucked min cykel..

Annonce