{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inttuder 750 1986
  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #2   6. jan 2018 Sys den smider lidt ud af den ene udstødning. Men ikke meget. Og det os den cylinder der lider som om den er utæt

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #4   6. jan 2018 Ja der kommer ikke meget. Og holder jeg en hånd for udstødningen så suger den også. Ind ??

  • #5   6. jan 2018 hvis udstødningen suger ind ,er der noget helt galt.på værksted med den.

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #9   6. jan 2018 Den både suger og puster ud når man sætter hånden på udstødning

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #11   6. jan 2018 Okay det vil jeg prøve...

  • #13   6. jan 2018 Stop nu med at male fanden på væggen! Start med at skrue begge tændrør ud, så tjekker du om der er gnist på det i den "dårlige" cylinder. Er der ikke. så har du problemet der! Er der gnist, så byt tændrørene rundt, de kan sagtens have gnist når de er ude, men fejle når der er kompression. Når du har byttet rundt på tændrør, kan du så se om problemet pludseligt er på den anden cylinder, så ved du at det er et par nye tændrør! Giver det ikke noget, ville jeg nok lige undersøge om der overhovedet kommer benzin frem den karburator der føder den cylinder. I bund og grund, start med det mest elementære inden du skiller hele motoren ad, og dømmer baby død!

  • #15   6. jan 2018 #14 Nu ved jeg ikke hvor "teknisk" at trådstarter er, men jeg ved 100% at hverken du eller jeg står med cyklen smiley Det giver bare i mine ringe øjne rigtigt god mening at starte med det mest oplagte og simple, det viser sig ofte at være nok! Men bevares, vi har jo fornyligt læst en lang tråd om en der havde vrøvl med sin cykel, hvor løsningen faktisk var en simpel smutter fra vedkommendes side, han havde vist også skilt det meste ad et par gange smiley

  • #17   6. jan 2018 Kørte den fint da du købte den?
    Har du pillet ved noget selv?
    Det lyder som defekt gaskabel/dårlig synkronisering


  • #18   6. jan 2018 ud fra den info, ville jeg også starte med en kompressionstest. Det tager få min. Og fortæller fint, om stempel, ringe, cylinder eller ventiler er defekte.
    Hvis ok kompressionstest, så videre til tænding og karburator.


  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #20   7. jan 2018 Ja jeg skal bare li ha fundet et sted i randers de kan gøre det. ??

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #24   8. jan 2018 Kompression på den er 150 på den ene og 165 på den andeb

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #26   8. jan 2018 Skifter tændrør og nyt benzin på. Da den har stået stille i 2 måneder. Og tømmer karburator. Mon det kan hjælpe lidt??

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #28   8. jan 2018 Nej det rigtig. Men måske de ku ændre på det kørte uren ??

  • #29   8. jan 2018 Hvis du har pillet ved dine karburatorer, skal de synkroniseres

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #30   8. jan 2018 Har kun taget bund skruen på dem begge???

  • #33   8. jan 2018 Hmmm...........normal max grænse i kompressionstest er 10% mellem laveste og højeste måling. Din er lige på grænsen. Så jeg tror ikke problemet skal løses i nyt benzin og tændrør ( skader dog ikke ), men en synkronisering af maskinen. Den cyl med 150 psi skal have lidt mere juice og en lille smule før den med 165 psi.
    Du skriver godt nok at den lyder "underlig". En video ville hjælpe. Hvis manglende juice i den ene cyl. ja så lyder den underlig.


  • #34   8. jan 2018 Det skulle såmænd ikke undre mig hvis det var den "dårlige" cylinder der havde den højeste kompression, men det melder historien jo intet om smiley

  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #35   9. jan 2018 Det har du nemlig ret i ??? Har prøvet at slå en video op her inde. Men den afviser den

  • #38   10. jan 2018 Hej Bo (smukt navn??) Har selv lige solgt en 89 Intruder. Den havde periodevis lignende men værre symptomer (gik på 1 cylinder og skød vildt) og det hjalp betydelig da jeg på Knud Intruder-Guds bud fjernede synkroniserings-kablet mellem karburatorerne. En STABIL synkronisering er efter manges udsagn et svagt punkt ved denne model. Du må kontakte ham for den præcise og ret alternative synkroniserings-procedure, men det virkede i mit tilfælde. Uheldigvis for mig blev jeg først OBS på Knud efter to gange at være blevet rent ud sagt røvrendt af Østsjællands MC v Torben for sammenlagt kr ca 5000 for dette specifikke problem. Den glade amatør annoncerer at han laver alle cykler, men fik først min fixet da jeg selv fandt og sendte ham "Knuds-opskrift" - Cyklen var hos ham 4 gange og ca 2mdr sammenlagt og kostede mig det meste af sæson 16, Rigtig Dårlig Stil for en "professionel". Spredt venligst rygtet!! om begge dele.
    P. S. Jeg kan selvfølgelig ikke vide om dit problem er det samme, men.... check det!
    I øvrigt en fed cykel når den spinnerB)


  • Bo N
    Bo N Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 2 Svar: 15
    #39   11. jan 2018 Tak det vil jeg prøve.. og ja det er sku et smukt navn ?????????? Hva olie og hvor meget skal man fylde på så'n en. Hva mærke af motor olie ??

  • #41   11. jan 2018

    profilbillede
  • #42   9. sep 2018 :Bo N, bare af ren nysgerrighed : fik du fixet din "dårlige cylinder", og hvis ja var Intruder-Gud-Knud dig til hjælp?

Kommentér på:
Inttuder 750 1986

Annonce