1.169 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bluetooth Samtale anlæg åben enhed Bluetooth Samtale anlæg åben enhed

Hej Mcg,

Nu har jeg siddet og søgt i forum, men kan faktisk kun finde gamle emner omkring dette, så håber det er ok!

Samtale anlæg..

sådan som jeg kan læse det, så forbinder man kun 1-2 enheder? men hvad hvis man kører i større gruppe? jeg påtænker om der er kommet nogen smarte app´s som folk kører med i stedet for?

altså et bluetooth headset og så en app som kan forbindes lidt ligesom et chat rum, findes dette? eller er man nødsaget til kun at høre på sin nærmeste kammerat ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bluetooth Samtale anlæg åben enhed
  • #1   26. jan 2018 Jeg har prøvet med Interphone F5 og mit nuværende Sena 20S, og vil klart anbefale Sena til dig.. Interphone er virkelig noget gammel teknologi.. hvor du intet kan høre i højtalerne efter 80km/t

med min 20S mener jeg at vi kan være 10 sammen på linjen, hvor du skal have Sena appen, og så skal i alle connecte inden..

Det er forskelligt fra anlæg til anlæg hvor mange der kan connecte

• #2   26. jan 2018 Hvis du ikke kan høre noget over 80km/t i din Interphone, kunne det godt tyde på en defekt/fejlinstallation/fejlopsætning.
    Kæresten og jeg kan føre samtaler ved op til ca 140km/t.
    Det er på en naked og der bruges ørepropper.

• #4   26. jan 2018 Såfremt jeg anskaffer mig et Interphone f5mc anlæg.

Kan der da opkobles med andre kører på deres anlæg, således flere i gruppen kan snakke sammen ? jeg må ærligt erkende, jeg kender på ingen måde disse slags systemer. smiley

• #5   26. jan 2018 Jeg tror kun du kan tale med flere (end en) hvis de er af samme fabrikat.

• #6   26. jan 2018 Så er der da noget galt, for vi var 3 som havde købt F5, og vi havde alle det problem, og endda reklameret det ? Og har snakket med andre på Roskilde havn, som heller intet kan høre smiley

med Sena kan vi snakke sammen på motorvej, med åbne potter !

• #8   26. jan 2018 Interphone har noget automatisk volumeregulering, hvor man vælger om det sidder i en åben eller lukket hjelm.
    Det skal man slå fra, så får man ca 20% mere lyd.

• #10   26. jan 2018 Ja de sad rigtigt, og vi fik ret hos forhandleren, og vi havde også slået lydreguleringen fra smiley

• #12   26. jan 2018 Stortset alle jeg har talt med har dårlig erfaring med F5.. Men har i prøvet Sena? for det kan være at i har vænnet jer til at råbe til hinanden smiley

• #14   26. jan 2018 Har heller ingen problemer med f5mc,
    Kan sagtens køre 160 og ha en samtale

• #15   26. jan 2018 kører selv med f5mc, ingen problemmer, har købt pro sound audio kit som har meget bedre højtallere.

Kommentér på:
Bluetooth Samtale anlæg åben enhed

Annonce