{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.024 visninger | Oprettet:

Sænkning af fodhvilere? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,..

Nu er jeg i den heldige situation at jeg lige har fået anskaffet mig en rigtig lækker mc, til de lidt længere ture i forhold til den chopper jeg havde før, men der er opstået et lille "problem" om man vil. Jeg synes jeg sidder en lille smule for klemt på maskinen, og kunne godt tænke mig at jeg kunne strække min ben en smule mere.

Er det muligt på nogen måde at få sænket fodhvilerne en smule på min RF900?
Har også tænkt på evt .at fylde en smule mere "fyld" i sædet, men det kommer måske til at se ånsvagt ud.

/mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning af fodhvilere?
  • #1   9. apr 2007 Man sænker dem ikke, man flytter dem tilbage. Det er et sæt nye fodhvilere, som ved chopper. Et sæt koster vel fra ca 2500,- og op.

• #2   9. apr 2007 De sæt kan også tit hæves og sænkes, alt efter hvad man køber...

• #3   9. apr 2007 Jeg har efterlyst det samme på et tidspunkt, og undersøgte de forskellige mærker af "rear set" rimeligt grundigt. Jeg måtte konstatere at stort set ingen af de sæt der var på markedet gav mulighed for at rykke fodhvileren <i>ned ad</i>. Det var kun ganske få applikationer at man kunne dette på. (dvs. til ganske få mærke/model cykel)
    Jeg har så, i stedet, selv fabrikeret et par "adapter plader" som jeg har sat i mellem de originale fodhvilere og stellet, så mine fodhvilere er blevet rykket omkring 20-25 mm bagud og ca 10 mm ned ad, der ud over er fodhvilersættet blevet "vinklet" lidt mere nedad for at få bremsepedalen længere ned, da denne ikke kunne justeres længere ned end jeg allerede havde gjort.

Man kan også købe den slags adapter plader færdig lavet, men min nærrighed forbød mig at give 4-500 kr. for to stykker hullet aluminium, som jeg ikke engang vidste om ville have den ønskede effekt. smiley

Jeg har kørt med mine fodhvilere sådan her, i små 14 dage nu, og indtil videre er det vejen frem. Jeg er i hvertfald glad for mine smiley

• #4   11. apr 2007 Hmm...det lyder ikke som nogen let opgave smiley

Jeg må lige prøve at høre et par forhandlere ad, om de evt. har en løsning.

-Buggi- - Jeg ville meget gerne se lidt nærmere på dem du har fabrikeret. Var der mulighed for at få nogle billeder af dem du har lavet, og ville du evt. have interesse i at produceret et par stykker mere, imod betaling, hvis de vel og mærke ville kunne bruges af mig?

/mvh

• #6   30. okt 2022 Jeg tvivler du får svar. Ingen af dem har været online det sidste år. smiley

Kommentér på:
Sænkning af fodhvilere?

Annonce