714 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Xenon H4 Xenon H4

Hey MCG'er

Jeg har lige sat Xenon på min Gsf 600 bandit fra 96.
Der er fint lys og det hele, men når jeg slår den på fjernlys, sker der ikke rigtig noget. lyset ændrer sig en smule i venstre side. jeg kører stadig med den gamle parabol, indtil min mekanikker har fået en med klarglas hjem til mig.

kan det være parabolen eller er det pæren, som der er gået??

håber at der er nogen, som kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon H4
  • #1   10. apr 2007 Din parabol kan ikke "gå", jo kan blive mat osv men du skulle stadig tydeligt kunne se forskel på lyset når du skifter. Prøv at holde et par meter fra en væg, og skift så mellem høj og lav, du skal kunne se en stor forskel i lysbilledet.

• #2   10. apr 2007 Har du Bi Xenon? kan være at du kun har købt Xenon, og ikke Bi xenon der skifter mellem nær og fjern lys. Prøv det med muren.

• #3   10. apr 2007 ellers så tjek om pæren sidder rigtigt, man ser tit biler på vejene hvor de har en forlygte der ikke lyser rigtigt, og det er fordi pæren ikke sidder hvor den skal, så lyset bliver fokuseret forkert.

• #4   10. apr 2007 pæren sidder rigtigt i, lyset bliver kastet ned på jorden lige som det skal.
    Det med muren er prøvet. Den ændrer sig en smule i venstre side, men ikke meget. Xenon'en er købt som et sæt og fyren, som jeg delte mit med, fungerer fint.

• #5   10. apr 2007 Du kan ikke se på lyset om du kører nær eller fjernlys.
    Men du kan se det på vejen om aftenen.

Jeg troede også der var noget galt da jeg havde sat det på min RF600R. Men det virker upåklageligt.

Kommentér på:
Xenon H4

Annonce