843 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

forskellen på gs500 årgang 02 til 07? forskellen på gs500 årgang 02 til 07?

Hej. I min søgen efter min første bike er mine tanker nu faldet på en suzuki gs 500 e (ved ikke lige hvornår man skal og ikke skal tage e'et med). Men mit spørgsmål er; hvad er forskellen på den fra 02 og den fra 07. Efter hvad jeg kan se er den eneste forskel en ny kåbe og en ny bagende, men stellene og motorene ser ud til at være de samme. Hvis dette er tilfældet, er det så muligt at sætte en kåbe og en bagende fra en 07 på en 02?
mvh. Anders

ps. hvis i har nogen kommentarer sådan generalt til hvordan en gs 500 e ville være til en "første gangs bike" er de også meget eftertragtet;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskellen på gs500 årgang 02 til 07?
  • #2   15. apr 2007 Gregor>> så det du siger er at hvis jeg anskaffer mig en fra 2002, kan jeg bare sætte den nye bagende (og den runde baglygte) plus den nye fuldkøbe på?

morten>> hehe ja laver da et indlæg i hvert fora. Nej det var min fejl. kom til at sætte indlægget i generalt, uden lige at tænke på at der var et forum til teknik, som dette vel lidt er:)

• #3   15. apr 2007 lige så der ikke opstår nogle misforståelser, så er det den her årgang:

http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1889

Og spørgsmålet er om den så kan få denne kåbe og bagende på:

http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13460

forresten, jeg har lagt mørke til at nogle gs 500'ere "bare" har en metal stand til styr, mens andre har et disideret "racer" styr, med to håndtag sat i en vinkel. Hvad er forskellen, og hvorfor? Kunne forestille mig at det første var mest til den uden kåbe, som skulle være lidt city bike aktige.

• #5   15. apr 2007 Det første styr er det der sidder på den efter den blev faceliftet i 2001. Det andet er et clip-on styr, som gør man sidder mere foroverbøjet og har mere vægt på håndledene. Sidder på E-modellen der ikke er med kåbe, med mindre den er eftermonteret.
    Det nye styr er mest komfortabelt at køre med.

Kommentér på:
forskellen på gs500 årgang 02 til 07?

Annonce