641 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Larm Larm

Hejsa.

Jeg er igang med "projekt go' lyd" på min triumph. Jeg har købt nogle uoriginale potter der ligner de originale. Der er frit udsyn igennem røret. Men der sidder stadig det der net langs siderne, og det dæmper altså lyden....

Jeg har overvejet om det vil hjælpe noget at svejse et ekstra stykke på forrøret og lade det gå hele vejen igennem potten og slutte få centimeter før udgangen på selve potten. På den måde vil man vel opnå "fri udblæsning"...

Nogle erfaringer, jeg er meget lydhør!

Mvh Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Larm
  • #1   16. apr 2007 så får du samme effekt som at pille din potte af... prøv at pille den af og se om du synes det lyder fedt..

• #2   16. apr 2007 Nu er der jo altså forskel på larm og go' lyd smiley Det du har gang i laver bare larm.

• #3   17. apr 2007 Jeg spurgte til erfaringer fra andre, der evt. havde prøvet det samme! Og tak for svaret Morten (Fredericia) P!

Jeg gider da ikke høre på hvorvidt i syntes det er go eller dårlig stil. Hva med at i henvendte jer til samtlige profiler herinde, hvor den oprettede motorcykel kører med helt åbne potter, og starter en diskussion om hvorvidt i gider høre på det eller ej.

Jeg skriver ikke herinde for at høre på sure opstød, det er mit liv for interessant til at jeg gider beskæftige mig med.

Men ha en god dag, jeg vender lige tilbage når jeg har prøvet det af... smiley

Mvh Jacob

• #4   17. apr 2007 hehe jacob, total PMS-stil du køre!!

Kommentér på:
Larm

Annonce