476 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

omdysning af VTR omdysning af VTR

Jeg har et par spg vedrørende omdysning...

Baggrunden er at jeg sidste år monterede et par carboing-kander og fik VTR'en dyset ind efter dem. Der gik ikke lang tid før jeg havde skudt dem helt i stykker og derfor måtte jeg montere originalerne igen.
Nu har jeg så købt nye titaniumspotter og monteret dem. Den kører laaaaaangt bedre end med originalerne, men den skyder en hel del både ved motorbremsning og gearskift. Ronnie aka Wheelieking har endda set flammer ud af rørene da jeg skiftede gear på motorvejen!
Nå, men tilbage til spørgsmålene:

Er det nødvendigt at dyse den ind til de nye potter eller skal jeg bare lade den være som den er?

Er det farligt for motoren at den skyder så meget? Her tænker jeg på om det har noget med afbrændte ventiler o.lign. at gøre?

Er det kun mig der synes at bulder, brag og stikflammer er fede? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omdysning af VTR
  • #1   18. apr 2007 lortet er vel ikke tæt......det kan sagtens være det der giver stikflammer i udst. da utætheder giver ilt i udst og der skal jo som bekendt ilt til en forbrænding.

Men efter min bedste overbevisning så skal der ALTID omdysses ved skift af udstødning, du har jo nu et større flow i motoren og risikerer alt for mager blanding og så snakker vi brændte ventiler og stempler med mindre du kører som en bedstefar på 80

Kommentér på:
omdysning af VTR

Annonce