{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.910 visninger | Oprettet:

Xv 1100 virago startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej

Har netop købt en xv virago 1100 der har stået stille et par år.

Det er muligt at få den igang men den går ud igen. Kan se at der ved det ene overløb i karburatoren, løber benzin ud som om at den er "stoppet" i karburatoren. Nogen der har et bud på hvad der måske skal til?

Mvh Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xv 1100 virago startproblemer
  • #1   11. mar 2018 Hvis den har stået stille længe ville jeg starte med en rens af karburatorerne.

  • #3   11. mar 2018 Og lige et godt råd hvis du ikke er vant til den slags: Hold godt øje med hvordan luftskruerne står, tæl omgange, så de kommer til at stå nogenlunde rigtigt igen når du samler dem efter rens.
    Den skal måske finjusteres alligevel men så er du på rette spor og så burde det virke til en fornuftig opstart.


  • #4   12. mar 2018 Den ene pilotskrue kunne vi næsten ikke få skruet af hvilket har resulteret i at jeg skal have en ny. På xparts.dk kostet den over 300 kr. Kan det virkelig passe at det koster så meget. Har set at atmcteknik har et samlet reparationssæt til 350.

    Hvor kan man ellers handle sådan nogle smådele?

    Tak for svar


  • #6   12. mar 2018 Køb et helt sæt når det koster så lidt.

  • #9   13. mar 2018 Ok. Grunden til at jeg ville skrue pilotskruen ud var for at få gjort det hele rent. Nu har jeg bestilt 2 x reparationssæt til karburator så må jeg se om det hjælper

    Hvis det ikke er nok må jeg tjekke starter og drev.

    Tak for svar


Kommentér på:
Xv 1100 virago startproblemer

Annonce