Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tændrør
  • #1   19. apr 2007 ngk, denso osv er gode mærker.

irridium tændrør har en tyndere elektrode der skulle give en bedre gnist. har ikke prøvet dem.

• #2   19. apr 2007 Bosh sølvrør er mere end gode.. smiley

• #3   19. apr 2007 Hvordan gode?? Jeg har prøvet forskellige, og kan ikke rigtigt mærke forskel?? Så er det pengene værd at købe et der er dobbelt så dyrt som de andre???

• #4   19. apr 2007 Jeg tror ikke at det er pengene værd, jo hvis du har får det der går efter 20km. men ellers tror jeg ikke at der er den store forskel på dem, dog er der nogle mærker der laver modifikationer som øger gnistens styrke og chance for at den kommer.

• #5   20. apr 2007 Hvis der bare er gnist nok, til at antænde gasblandingen, er det jo ligegyldigt om den er stor, lille trekantet ellr grøn smiley

Er der ikke gnist nok, skyldes det enten at tændrøret er "træt", sølle forbindelser, eller trætte tændspoler.

I tilfælde af et træt tændrør, skifter man til et nyt, det er ret ligegyldig hvilket fabrikat. Er det ikke tilfældet, har man formentlig et andet problem.

NB! køb tændrør med den rette glødeværdi. For kolde rør kokser og for varme rør kan ødelægge dine stempler.

NNB! pas på når du sætter tændrør i. Topstykket er oftest alu, mens rørets gevind er stål. Det er meget let at skrue et topstykke i stykker. Spænd tændrøret så hårdt du kan med fingrene. Er det et ubrugt rør, så spænd derefter med nøgle en halv omgang, er det et tidligere anvendt rør spænd en kvart omgang med nøgle.

Kommentér på:
Tændrør

Annonce