{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

udstødnings skifte på suzuki gs 500e {{forumTopicSubject}}

Hej

Er det besværligt at skifte udstødningen på en suzuki gs 500e ?? Jeg vil gerne skifte den fra en uoriginal til en original. Er der noget væsentlig der skal huskes i den forbindelse? Skal der indstilles nogle ting ved motoren?

mvh
benny

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstødnings skifte på suzuki gs 500e
  • #1   19. apr 2007 Hvis du køber en komplet udstødning, tager det 20 min. fra du starter til du er færdig og har vasket fingre. Da jeg skiftede på min tidligere GS'er var det ikke nødvendigt at omdyse. Tjek tændrørene når du har monteret den nye, og hvis det tyder på at den "får for lidt", så køber du bare en håndfuld dyser og prøver dig lidt frem.

Du vil ikke fortryde at skifte potten på din GS'er, den lyder rigtig godt med en åben potte.

Mvh Jacob

• #2   20. apr 2007 Hvis den tidligere ejer fik den dysset ind til den uoriginale udstødning, så skal du dysse den om igen.
    Du skal så også vide at det er en komplet udstødning du skal købe, du kan ikke få potten alene.

• #4   21. apr 2007 Tak for de fine input.

Jeg regner med at købe en brugt original potte.. dette kan vel lade sig gøre. For forrørerne har det fint. Men jeg ved da selv ikke om det overhovedet kan lade sig gøre at sætte en original potte på mit nuværende forrør.

Kommentér på:
udstødnings skifte på suzuki gs 500e

Annonce