{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.580 visninger | Oprettet:

krestian j
krestian j
Tilmeldt:
8. jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Bmw k100Rs 4v Guro søges (vil ikke starte) {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg har en Bmw k100rs 4v til at stå som jeg ikke kan få liv i.

Der var liv i den i cirka 10 sekunder, hvorefter den døde igen og efterfølgende kom der en metallisk lyd når jeg prøvede at starte den.

Efter den metalliske lyd kom så sker absolut intet, når jeg trykker på start knappen nu.

Hvad har jeg så kigget efter?
Starter relæ er skiftet
Starter testet og spinner som en mis
Samtlige ledninger er gennemgået
Skilt starter knappen af for at se om den var okay.
Komplet service mit alles

Jeg ved ikke hvad jeg skal kigge efter nu, nogle melder at det kan være starter modulet, men syntes ikke jeg kan finde en måde hvorpå jeg kan kontrollere at modulet rent faktisk virker, nogen der har en ide?

Det er sådan et her:
http://www.euromotoelectrics.com/product-p/ignmod-k441.htm

Hvis d


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw k100Rs 4v Guro søges (vil ikke starte)
  • #1   24. mar 2018 Det, du linker til, er et tændingsmodul smiley

    Er du sikker på, at der er nok juice på dit batteri. Måske skyldes lyden din starter, som er defekt og kløjs i det?


  • #3   24. mar 2018 Tændingsmodulet styrer bare dine tændspoler og har formentlig intet at gøre med starteren.
    Frem med dit multimeter og lav en spændingfaldsmåling over hele starter kredsen, så ved du hvor problemet ligger.
    Er det ikke noget med en starterkobling der rasler på sådan en motor, eller er det kun k1200 ?


  • #6   24. mar 2018 Jeg er ikke k100 guru, men jeg har fundet en del på BMW K75 K100 OWNERS / LOVERS på facebook, som giver guldkorn ud smiley

  • krestian j
    krestian j Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #14   25. mar 2018 Ar okay, så har jeg da misforstået noget der. Jeg må have den kørt på et værksted det er vist det bedste. Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Bmw k100Rs 4v Guro søges (vil ikke starte)

Annonce