1.247 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mike N
Mike N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Yamaha R1 2002 - høj tomgang når varm (HJÆÆLP søges) Yamaha R1 2002 - høj tomgang når varm (HJÆÆLP søges)

Hej
Hjælp søges fra en MC kyndig

Min Yamaha R1 fra 2002 er begyndt at drille nu jeg fik den ud efter vinteren. Når den er kold er tomgang for lav (500-900 omdr og så skal den have lidt gas ind i mellem ellers går den næsten ud. Derimod når den er kørt varm stiger tomgang til 2000-2200 omdr. Og det bliver man vanvittig af skal jeg hilse at sige.

Den trækker som den skal hvis man ellers ser bort fra den forbandede høje tomgang .

Er der en venlig sjæl her i forum, som måske ved hvad problemet mon kan være.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha R1 2002 - høj tomgang når varm (HJÆÆLP søges)
  • #1   15. apr 2018 Er den med indsprøjtning?

• Mike N
    Mike N Tilmeldt:
    jun 2007

#2   16. apr 2018 Hej Johnny

Den er med indsprøjtning ja.

• #3   16. apr 2018 Kan man stille på tomgangen og der choker når man har indsprøjtning?

• #4   16. apr 2018 Jeg har en karburatorcykel og den er også meget lav i tomgang ved opstart, så jeg plejer at give skruen et lille nøk op ad, men det resultere også i for høj tomgang når den er blevet varm.

• #5   16. apr 2018 Hvis du har indsugningsgummi, kan de måske godt trække falsk luft.

• Mike N
    Mike N Tilmeldt:
    jun 2007

#6   17. apr 2018 Tak gutter,

Har skiftet tændrør nu .. det hjalp på at den hakkede og så kunne jeg regulere tomgangen ned. Falsk luft var det ikke for oversprøjtede med kaburator starter systematisk mens luft filterkassen var afmonteret i tomgang.

Venter på en mulighed for at teste koldstart - forhåbentlig er det som det skal være.

Kommentér på:
Yamaha R1 2002 - høj tomgang når varm (HJÆÆLP søges)

Annonce